فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

مراسم روز خبرنگار در حسینیه ثار الله بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا)_سردار علی رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: خبرنگاران امروز باید با حفظ وحدت و سلایق مختلف، در قلم و زبان خود دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران را معرفی کنند.

کد مطلب: ۸۴۴۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم روز خبرنگار در حسینیه ثار الله بوشهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار درحسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با حضور مسئولین، اصحاب رسانه و با سخنرانی سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و مهمان ویژه شهرام فرهادی مجری و خبرنگار ارشد شبکه بین‌المللی خبر برگزار شد.

سردار رزمجو در این مراسم گفت : خبرنگاران نقش درخشانی در حیات اجتماعی و فرهنگ‌سازی جامعه دارند.

وی افزود: خبرنگاران با تلاش و جدیت، شکل‌دهنده واقعیت‌های جامعه هستند و صادقانه با فراهم کردن چارچوب، مفهومی برای تفسیر و پردازش اطلاعات در خصوص مسائل مختلف جامعه را جهت می‌دهد.

فرمانده سپاه استان بوشهر بیان داشت: خبرنگاران با بهره‌گیری از اصل تفکر و تخصص، با موضوعات مختلف موردنیاز جامعه و بهره‌گیری از فضای علمی مناسب، با قدرت تجزیه و تحلیل مسائل روز و صحت اخبار را در ابعاد مختلف به جامعه ارزانی می‌دارند.

رزمجو خاطرنشان کرد: کار خبرنگار مبیّن اندیشه‌ای است که در اقشار مختلف نفوذ می‌کند و اثربخشی آن در خصلت‌های مردم جامعه موج می‌زند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: خبرنگاران امروز باید با حفظ وحدت و سلایق مختلف، در قلم و زبان خود دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران را به شمارش در آورند.

سردار رزمجو گفت: دشمن با ابزار مختلف رسانه و عملیات‌های روانی در عرصه مختلف، قصد براندازی نظام را دارد و رسالت خبرنگاران روشنگری ونقش‌آفرینی در اقتدار انقلاب است.

در این آئین از خانواده شهید داریوش شاهینی و بهزادی از شهدای رسانه استان بوشهر نیز تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار