برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانش آموز کشوری در رودهن

رودهن (پانا) -مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانش آموزکشوری با حضورسرمربی تیم ملی فوتسال در رودهن برگزارشد.

کد مطلب: ۸۴۳۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم  اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانش آموز کشوری در رودهن

دومین دوره از رقابت های فوتسال جام شهدای دانش آموز یادواره شهید محمدحسین ذوالفقاری با حضور 1550 تیم و شرکت 15 هزار دانش آموز با صدرنشینی استان فارس در رودهن به پایان رسید.

در آئین اختتامیه این رقابت ها که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، استان فارس موفق به کسب جام قهرمانی،بهترین گلر و بهترین گل زن شد و جوایز خود را از دستان سرمربی تیم ملی فوتسال دریافت کردند وتیم استان تهران نیزکه در اولین دوره این جام موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود با واگذاری رقابت فینال موفق به کسب جام تیم دوم شد.

محمد ناظم‌الشریعه،سرمربی تیم ملی فوتسال کشور در حاشیه مراسم بیان کرد،عمده افراد شرکت کنندگان در این رقابت ها امکان حضور در باشگاه ها در سطح منطقه خودشان را ندارند.

وی در ادامه افزود:وضعیت باشگاه ها در شهرستان ها مساعد نیست،برای مثال مرودشت که بازیکنان آن قهرمان این جام شدند از دستیابی به باشگاهی که راهی رقابت های کشوری شوندرا ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد:تلاش می کنیم تا بازیکنان با استعداد از این رقابت ها و رقابت های قهرمانی کشور را به تیم ملی دعوت کنیم.

محمد ناظم‌الشریعه اظهار کرد:اولین و مهم ترین هدف ایجاد انگیزه درچنین بازیکنانی است و ماهم تلاش میکنیم در این رقابت ها حاضر باشیم تا انگیزه شان برای انتخاب شدن بیشتر شود.

وی به جوانان مشتاق فوتسال گفت:احترام به مربیان مهم ترین اصل است و بازیکنی که به مربی خود احترام می گذارد یعنی با اخلاق است و تلاش کنند که در ارتباط با فوتسال حتما به حقشان می رسند.

/خبرنگار:ماهان احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار