مدیر شبکه بهداشت و درمان چادگان خبر داد: رفع مشکل 6000 چادگانی با افتتاح بیمارستان بوعلی

چادگان/اصفهان (پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان چادگان گفت: با افتتاح بیمارستان مشکل 6000 چادگانی که برای مشکلات بهداشتی و درمانی مجبور به عزیمت به بیمارستان های همجوار بودند مرتفع شد.

کد مطلب: ۸۴۳۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان چادگان خبر داد: رفع مشکل 6000 چادگانی با افتتاح بیمارستان بوعلی

مدیر شبکه بهداشت و بهداشت و درمان شهرستان چادگان با اشاره به افتتاح بیمارستان بوعلی این شهر گفت:با افتتاح بیمارستان مشکل 6000 چادگانی که برای مشکلات بهداشتی و درمانی مجبور به عزیمت به بیمارستان های همجوار بودند مرتفع شد.

غلامعلی حاجی‌عرب نشست با اصحاب رسانه، روابط عمومی‌های ادارات و مسؤولان فضای مجازی شهرستان چادگان اظهار داشت: بخش دیالیز بیمارستان بوعلی چادگان با پیشرفت 60 درصدی از اعتبارات مردمی ساخته‌ شده است که در این راستا می‌طلبد خیران شهرستان و استان نسبت به تکمیل بخش دیالیز این شهرستان کمک لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به معضلات بیمارستان بوعلی نیز اظهار داشت:این بیمارستان به طور کامل توسط وزارت مسکن و شهرسازی ساخته نشده و بخش هایی از آن نظیر پانسیون پزشکی ساخته نشده بود که همین علل باعث شده هنوز پروانه فعالیت بیمارستان صادر نشود.

مدیر شبکه بهدشات و درمان چادگان ادامه داد:امید است با کمک های مردم و خیریه کریمه اهل بیت شاهد تکمیل قسمت پانسیون این بیمارستان باشیم.

حاجی عرب با اشاره به روند تکمیل مرکز دیالیز بیمارستان بوعلی اظهار داشت:این مرکز بدون هیچگونه اعتبار دولتی درحال ساخت است و تا کنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است،ضمن آنکه در طبقه بالای این مرکز نیز درمانگاه تخصصی و اتاق تست ورزش و فیزیوتراپی نیز احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه درصورت حمایت خیرین این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید،اظهار داشت: با توجه به تجهیزات خریداری شده قرار است که 4 تخت دیالیز در این مرکز خریداری شود که فعلا پاسخگوی نیازهای بیماران شهرستان خواهد بود و این میزان تخت قابلیت افزایش را خواهند داشت.

در ادامه روح الله شاهمرادی بیت با بیان اینکه بیش از 5 میلیارد ریال توسط خیرین به مرکز دیالیز اهدا شده است،اظهار داشت:تکمیل این مجموعه به حدود 3 میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

مدیرعامل خیریه کریمه اهل با اشاره به نیاز مبرم بیماران شهرستان به دیالیز گفت:دست همه خیرین را به گرمی می فشاریم و از آن ها تقاضا داریم تا کمک های خود را به این موسسه برسانند تا این پروژه مهم درمانی سریع تر به پایان برساند.

به گزارش پانا در ادامه حضار حاضر در جلسه از بخش ههای مختلف بیمارستان بازدید کرده و در جریان عملکرد قسمت های مختلف آن قرار گرفتند.

درپایان جلسه نیز به دلیل روز خبرنگار از خبرنگاران و روابط عمومی های ادارات توسط شبکه بهداشت و درمان و خیریه کریمه اهل بیت تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار