آغاز عملیات ساخت بخش دیالیز و آی سی یو بیمارستان امام جعفر صادق (ع) هشتگرد توسط یک خیر

خبرگزاری پانا:كلنگ ساخت بخش دیالیز و آسی یو بیمارستان امام جعفر صادق(ع) با حضور فرماندار ساوجبلاغ ، سرپرست دانشگاه علوم پزشكی البرز، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ، جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه و خیرین سلامت به زمین زده شد

کد مطلب: ۲۲۰۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛دكتر حمید درفشی سرپرست دانشگاه علوم پزشكی البرز ضمن تاكید بر حضور خیرین استان در حوزه ی سلامت گفت: با تحولات عظیمی كه امروزه در عرصه ی بهداشت و درمان شاهد آن هستیم فرصت خوبی است كه با كمك خیرین، بستر خدمت رسانی و ارتقای سلامت استان را فراهم سازیم.

دكتر درفشی ضمن تاكید بر حضور و مشاركت در امور خیرخواهانه به ویژه در امر بهداشت و درمان، اظهارداشت: راه اندازی آی سی یو ودیالیز در این مركز از انتقال بیماران دیالیزی به شهرهای اطراف به ویژه كرج جلوگیری می كند.

وی ادامه داد: این بخش كه سازه ی آن توسط خیرین و امكانات و تجهیزات آن توسط دانشگاه فراهم خواهد شد قابلیت ارائه خدمت به صد بیمار دیالیزی در هر ماه را دارد .

ابوالقاسم پالیز گیر فرماندار ساوجبلاغ با قدردانی از خیر سلامت حاج آقا اعلایی گفت : این مرکز در 400متر احداث و در دو طبقه ظرف مدت یک سال به اتمام خواهد رسید .

وی با بیان اینکه خیرین سلامت در ساوجبلاغ کار خود را جدیدا آغاز کرده اند خواستار کمک وتوجه خیرین به بخش سلامت به ویژه در بخش مسکن مهر شد .

در ادامه دكتر سلیمان فلاح رئیس شبكه بهداشت و درمان ساوجبلاغ ضمن تشكر از عمل خدا پسندانه خیر محترم آقای اعلایی كه تمام هزینه های ساخت سازه ی بخش دیالیز و icu را متقبل خواهد شد اظهار داشت: این بخش با 10 تخت دیالیز و 12 تخت icu تجهیز و راه اندازی می شود.

وی افزود: تمام پیگیری های لازم و برنامه ریزی های اولیه در خصوص آماده سازی نقشه ها و چگونگی مراحل ساخت انجام شده است و از امروز ساخت این بخش آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار