استاندار فارس:

سرمایه گزاران باید نگاه جامعی به بافت تاریخی داشته باشند

شیراز(پانا) – استاندار فارس بر ایجاد امنیت اجتماعی در بافت های تاریخی با تشکیل زیرساخت های گردشگری مانند هتل ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۴۲۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گزاران باید نگاه جامعی به بافت تاریخی داشته باشند

اسماعیل تبادار در جلسه بررسی موانع سرمایه گذاری در بناهای تاریخی با بیان این که تلاش کنیم به باور واحد در زمینه سرمایه گذاری و بافت تاریخی برسیم اظهار داشت: همه مدیران علاقه دارند که سرمایه گذاری در حوزه گردشگری توسعه پیدا کند اما باید زیر مجموعه خود را نیز در این جهت فعال کنند.

وی ادامه داد: مدیران باید بتوانند معاونان و کارشناسان خود را در زمینه راهگشایی در مسیر سرمایه گذاری در بافت های تاریخی همراه کنند تا با کاهش یافتن زمان پاسخگویی، سرمایه گذاران علاقه بیشتری به مشارکت در امر سرمایه گذاری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه یکپارچه سازی و هم افزایی در حوزه گردشگری باید بیش از ایجاد ساختارهای جدید مورد توجه مدیران قرار گیرد، افزود: همه مدیران باید در یک جهت تلاش کنند تا سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تسهیل شود.

استاندار فارس، گردشگری داخلی را نقدترین و پر رونق ترین راه برای ایجاد اشتغال دانست و تصریح کرد: در شرایطی که 10 درصد از جاذبه های گردشگری کشور در استان فارس قرار دارد و جاذبه های بی بدیل طبیعی در این استان است باید تلاش و کوشش بیشتری برای بهره برداری از این ظرفیت ها داشته باشیم.

تبادار افزود: سرمایه گذاری در بافت های تاریخی نباید منجر به آسیب رساندن به این بافت شود و در این راستا سرمایه گذاران باید با نگاه جامع به فعالیت در بافت های تاریخی بپردازند.

وی تامین امنیت گردشگران به ویژه اتباع خارجی را بسیار مهم و دارای پیامدهای قابل توجه دانست و از تلاش های گسترده نیروی انتظامی برای حفظ امنیت در بافت های تاریخی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار