رونمای از سامانه شفافیت شهرداری استان یزد

یزد (پانا) - سامانه شفافیت شهرداری یزد با حضور مسئولان مدیریت شهری یزد و در نشست علنی شورای اسلامی شهر جهانی یزد رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۴۲۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمای از سامانه شفافیت شهرداری استان یزد

مراسم رونمایی از سامانه شفافیت شهرداری یزد در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد و با حضور مهدی جمالی نژاد شهردار، مدیران سازمان فاوا شهرداری یزد، اعضای شورای اسلامی و تعدادی از خبرنگاران برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد به ارائه توضیحاتی در ارتباط با روند ایجاد این سامانه و همچنین نحوه فعالیت آن در ارتباط با فعالیت شهرداری پرداخت.

اعضای شورای اسلامی شهر جهانی یزد هم به بیان توضیحاتی در ارتباط با اهمیت وجود این سامانه و تلاش شورای شهر بر ایجاد شفافیت در تمام امور پرداختند.

با راه اندازی این سامانه که به نام سامانه شفافیت شهرداری یزد فعالیت می کند، تمام قراردادها، فعالیت ها و خدمات شهرداری یزد به صورت کامل در اختیار عموم مردم قرار می گیرد و مردم می توانند از کم و کیف همه این فعالیت ها مطلع شوند.

پیش از این نیز شهرداری یزد طرح جامع تفصیلی شهر یزد را در وب سایت شهرداری قرار داده بود که به نظر می رسد این اقدام در راستای اقدامات پیشین شهرداری یزد به مدیریت مهدی جمالی نژاد و برای افزایش میزان شفافیت در فعالیت های شهرداری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار