مدیر آموزش و پرورش زاوه در حاشیه بازدید از کلاسهای اوقات فراغت:

تلاش برای فراهم کردن اوقات فراغتی با نشاط همراه با آموزش آموزهای دینی و قرآنی

زاوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش زاوه، معاون پرورشی و جمعی از کارشناسان اداری از روند برگزاری کلاسهای اوقات فراغت در دارالقرآن فجر ، مجتمع ورزشی شهید فیروز و کانون نشر اندیشه بازدید کردند .

کد مطلب: ۸۴۲۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای فراهم  کردن اوقات فراغتی با نشاط همراه با آموزش آموزهای دینی و قرآنی

مدیر آموزش و پرورش زاوه در حاشیه بازدید از کلاس‌های اوقات فراغت با تقدیر از زحمات معاون پرورشی و تیم کاری وی یاد آور شد: امسال تمام تلاش خود را در جهت فراهم نمودن اوقات فراغتی مفرح همراه با آموزش آموزه های دینی و قرآنی و فرهنگی به کارگرفتیم .

عابدی به ارتقاء کیفیت برنامه های قرآنی در شهرستان اشاره و خطاب به دانش آموزان اظهار داشت : با تقویت روحیه معنویت و دینداری و خود شناسی می توانید زمینه جذب حداکثری دانش آموزان را در این گونه فعالیت ها مهیا سازید .

مدیر آموزش و پرورش زاوه در ادامه از برگزاری کلاسهای اوقات فراغت زاوه در 7 پایگاه در سطح شهر و روستاهای بخش مرکزی خبر داد و افزود: این کلاسها در پایگاههای: درالقران فجر، کانون نشر اندیشه، مجتمع ورزشی شهید فیروز و آموزشگاههای: تسنیم بهاردولت آباد، امیر کبیر ساق و الزهرا کاریزک ناگهانی در رشته های: مفاهیم قرآنی ،خطاطی ،نقاشی ، آموزش کامپیوتر ، فوتسال، فوتبال ،والیبال، زبان انگلیسی و ریاضی برگزار شده است

محمد حسین عابدی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این پایگاه تعداد 290 نفر می باشند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار