سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

۱۶ موافقت اصولی برای احداث مراکز اقامتی در اردبیل صادر شد

اردبیل (پانا) - سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور ۱۶ موافقت اصولی برای احداث مراکز اقامتی خبر داد و گفت: ۱۹ واحد اقامتی نیز در استان موفق به دریافت گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگر شده‌اند.

کد مطلب: ۸۴۲۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۶ موافقت اصولی برای احداث مراکز اقامتی در اردبیل صادر شد

علیرضا دباغ عبداللهی گفت: در حال حاضر ۲۲۰ واحد اقامتی در سطح استان اردبیل شامل ۳۲ مورد هتل، ۸۷ مورد هتل آپارتمان، ۱۰۰ مورد مهمان پذیر و ۱۴۶ مورد خانه مسافر در حال خدمات رسانی به گردشگران و مسافران تابستانی هستند که انتظار می‌رود در راستای جلب و جذب هر چه بیشتر مسافران نحوه خدمات‌رسانی این واحدها از کیفیت مناسبی برخوردار باشد .

وی از نظارت و بازرسی بر روند فعالیت این مراکز به صورت مداوم و مستمر خبر داد و افزود: در چهار ماهه نخست امسال برای نظارت بر کیفیت خدمات رسانی این واحدها ۳۰۰ مورد بازرسی از این واحدها به انجام رسیده و به صورت مداوم اجرای این بازرسی‌ها را در دستور کار قرار دادیم تا این امر زمینه ساز افزایش کیفیت عملکرد واحدهای اقامتی فعال در استان شود .

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به ظرفیت مراکز اقامتی برای پذیرش مسافران و گردشگران تصریح کرد: در مجموع ۱۲ هزار و ۲۷۰ تخت برای میزبانی از مسافران در مراکز اقامتی استان وجود دارد که با احتساب تخت‌های اضافی و نیز ظرفیت خانه‌های مسافر این تعداد به ۱۹ هزار تخت می رسد .

دباغ عبداللهی از صدور ۱۶ موافقت اصولی برای احداث مراکز اقامتی در سطح استان خبر داد و گفت: ۱۹ واحد اقامتی در سطح استان تاکنون موفق به دریافت گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگر شده‌اند که تلاش و جدیت بر این است تا با افزایش کیفیت خدمات سایر واحدها نیز بتوانیم زمینه اخذ این گواهینامه را برای این واحدها فراهم آوریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار