معاون سیاسی، انتظامی فرماندار اسلامشهر:

با اتحاد، همدلی و تزریق هرچه بیشتر امید به جامعه شرایط دشوارفعلی را نیز بخوبی سپری خواهیم کرد

اسلامشهر (پانا)- جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اسلامشهر به ریاست معاون سیاسی، انتظامی فرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۲۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
با اتحاد، همدلی و تزریق هرچه بیشتر امید به جامعه شرایط دشوارفعلی را نیز بخوبی سپری خواهیم کرد

بهمن جلیلیان در سخنانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و ریاست جمهور نگاه ویژه ای به امور مربوط به جوانان دارند، اظهار کرد: در شرایط فعلی یکی از مهم ترین نیازهای جوانان کشورمان ایجاد اشتغال میباشد و مجموعه دولت نیز تمام توانش را برای ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان بکار گرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه بیکاری ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان است،افزود: متاسفانه رابطه صحیح و اصولی بین دانشگاه و محیط کار و صنعت ایجاد نشده که این موضوع بر بالا بودن نرخ بیکاری بین جوانان تحصیلکرده تاثیرگذار بوده است.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر به ایجاد اشتغال بویژه در سطح روستاها توسط دولت اشاره و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری کلانی در توسعه زیرساخت روستاها و ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای کوچک داشته تا شاهد کاهش روند مهاجرت به شهرهای بزرگ باشیم.
وی در ادامه به شرایط ویژه اقتصادی کشور نیز پرداخت و گفت: می توانیم با اتحاد، همدلی و تزریق هرچه بیشتر امید به جامعه این شرایط دشوار را نیز بخوبی سپری کنیم.
جلیلیان تاکید کرد: هدف دشمنان ما از راه اندازی جنگ اقتصادی فروپاشی تمدن ایران است و ما این روزها هزینه استقلال مان را می پردازیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار