نشست معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستانها و مناطق استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا)_ این نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، معاونین اداره کل ، مدیر دانش آموزی استان ، معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستانها و مناطق استان و گروه های معاونت پرورشی و تربیت بدنی در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورس استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۴۱۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستانها و مناطق استان بوشهر برگزار شد

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به اهمیت برنامه های پرورشی و تربیت بدنی از جمله اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان بیان داشت .

کرمی در سخنانی ضمن بر شمردن عملکرد موفق حوزه پرورشی و تربیت بدنی در سال تحصیلی 97-96 نسبت به تداوم این روند در سال تحصیلی جدید تاکید نمود .

کرمی با بیان اینکه نقشه راه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است اظهار داشت: سند تحول بنیادین کلیات نظام را برای ما تصویب کرده است و حرکت ما به سمت اجرای ساحت های آن است.

کرمی گفت : از بین ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین، چهار ساحت به موضوعات پرورشی تاکید دارد که نقش اساسی حوزه پرورشی را ترسیم می کند.

وی با بیان اینکه تربیت نسبت به آموزش ترجیح دارد افزود: در دوره ابتدایی توجه به ساحت های پرورشی باید بیشتر از ساحت های آموزشی باشد و دانش آموز در این سن نباید با آزمون های استرس آور روبرو شود.

کرمی با اشاره به تلاش های معاونین پرورشی و تربیتی و کسب مقام در مسابقات کشوری بیان کرد: استان در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش دانش آموزان پسر موفق به کسب سه رتبه برتر کشوری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: تیم فوتسال مدرسه شهید چمران برازجان به عنوان نماینده استان بوشهر در مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر متوسطه اول مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

وی تصریح کرد: فصل تابستان برنامه کاری مسئولین آموزش و پرورش بیش از دیگر فصل های سال است و معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق با تدوین یک برنامه اصولی، امور تربیتی را همگام با آموزش برای سال آینده پیش ببرند.

این مقام مسئول با توجه به تفویض اختیار سازماندهی نیروی انسانی به شهرستان ها و مناطق اظهار داشت: در سال پیش رو سازماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی از چالش اساسی آموزش و پرورش است و شهرستان و مناطق با تدبیر لازم سازماندهی در این دو مقوله را انجام دهند.

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز به تبیین برنامه ها و فعالیت ها پرورشی و فرهنگی سال 97-96 ازجمله مسابقات فرهنگی ، تشکل های دانش آموزی و اردوها تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار