برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری اسلامشهر به ریاست شهردار اسلامشهر و با حضور اعضای شورای اسلامی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری اسلامشهر

در این جلسه که طارانی رئیس و ترابی رییس کمیسیون خدمات شهری و عمران شورای اسلامی شهر، لواسانی روانشناس و مشاور در امور مدیریتی، معاونین شهردار، شهرداران مناطق و مدیران ستادی حضور داشتند ،ترابی ضمن تقدیر از زحمات مدیران مجموعه مدیریت شهری اسلامشهراظهار کرد: دغدغه‌هایی در بحث خدمات شهری و عمرانی شهر داشتیم که با درایت شهردار اسلامشهر در راس و زحمات سایر همکاران بسیاری از پروژه‌ها در سطح شهر از جمل، تعریض میدان نماز و اصلاح هندسی ، خریداری اتوبوس‌های جدید و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی، راه‌اندازی مترو ومشکلات بافت فرسوده شهری پیگیری شده و اقداماتی در جهت رفع آنها انجام گردیده است.

وی در ادامه افزود: احداث پارکینگ‌های مکانیزه در سطح شهر، ساماندهی دکه‌های موجود، رفع سد معبر، اصلاح نور بوستان ها و پارک ها نیزاز مواردی است که مجدانه باید پیشگیری شود.

طارانی رئیس شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی تصریح کرد :یک سال کاری را از شورای پنجم اسلامشهر پشت سر گذاشتیم و کارهایی که به انجام رسیده تا حدودی موجب رضایت شهروندان بوده که این موضوع ما را به انجام هر چه بهتر وظایف خود تشویق می‌کند که با دلگرمی بیشتری نسبت به خدمت‌رسانی به شهروندان اقدام کنیم .

در ادامه جلسه حسین طلا شهردار اسلامشهر ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه شورای پنجم در جهت پیشبرد اهداف شهری گفت: آنچه که در سطح شهر انجام شده و خدماتی که به شهروندان ارائه گردیده با همت تک‌تک مدیران صورت گرفته ولیکن می‌بایست با جدیت و پیگیری بیشتری نسبت به رفع مشکلات و آبادانی شهر قدم برداریم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار