امام جمعه اردستان:مردم می‌توانند همه امور نماز جمعه را نقد کنند

اردستان/اصفهان(پانا)-امام جمعه اردستان گفت: مردم می‌توانند ستاد نمازجمعه، خطبه‌ها و کلیه امور مربوط به نمازجمعه را مورد نقد قرار دهند و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

کد مطلب: ۸۴۰۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اردستان:مردم می‌توانند همه امور نماز جمعه را نقد کنند

حجت الاسلام حسن دهشیری به مناسبت اقامه اولین نمازجمعه در کشور در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: نمازجمعه یک واجب فراموش شده بوده است که چندصد سال در بین شیعه تعطیل بوده و یا اگر برگزار می‌شد خیلی اندک و با شرایط خاص بوده است.

وی افزود: به فرمان امام خمینی در تاریخ ۵ مرداد ۶۸ اولین نمازجمعه در تهران برگزار شد. در حال حاضر بیش از ۹۰۰ مصلی نمازجمعه در سراسر کشور برپا می شود. یکی دو هفته بعد از اقامه اولین نمازجمعه در تهران این سنت دیرپای نبوی در اردستان نیز برگزار شده است.‌

امام جمعه اردستان گفت: فضاسازی در مصلی نمازجمعه به مناسبت سی‌ونهمین سال تاسیس نمازجمعه، تقدیر از پیشکسوتان و جوانان حاضر در ستاد نماز جمعه و همچنین گرامی‌داشت امامان جمعه متوفی، برگزاری شورای اداری به مناسبت هفته نماز جمعه، مسابقه بزرگ کتاب خوانی و برگزاری جام فوتسال آدینه، از جمله برنامه‌هایی است که برای این هفته طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی تاکید کرد: هیچ یک از انسان‌ها خالی از مشکل و نقد نیستند. مردم می‌توانند ستاد نمازجمعه، خطبه‌ها و کلیه امور مربوط به نمازجمعه را مورد نقد و پیشنهادات خود قرار دهند. مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی از اقداماتی است که راه اندازی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار