مدیر آموزش و پرورش تنگستان خبرداد:

درخشش دانش آموز تنگستانی در کسب رتبه دوم کشوری مسابقات قرآن کریم

بوشهر/تنگستان(پانا)_ علیرضا بازیاری دانش آموز تنگستانی که به مسابقات قرآن ، عترت و نماز مرحله کشوری راه یافته بود توانست در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم رتبه دوم را بدست آورد.

کد مطلب: ۸۴۰۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموز تنگستانی در کسب رتبه دوم کشوری مسابقات قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش تنگستان ، حسین پولادیان گفت:جای هیچگونه شک و تردیدی نیست،که یکی از اهداف و مقاصد والای بیداری اسلامی،بازگشت مردم به ارزشها و معیارها و اصول قرآنی است،تا در پرتو قرآن کریم انسان از برکات مادی و معنوی حیات شرافتمندانه برخوردار گردد.

وی افزود:قرآن پیام روشن الهی است که همه انسان ها را به راستی درستکاری دعوت می کند. از صدر اسلام تا کنون، آموزش این پیام جاودانه ی الهی از مهم ترین اهداف تعلیم و تربیت در میان مسلمانان بوده است.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان تصریح کرد:این نوع مسابقات باعث شناخت و پرورش استعداد های دانش آموزان،شکوفایی خلاقیت های دانش آموزان وهمچنین توسعه رویکرد های تربیتی در بین دانش آموزان می شود.

وی اهمیت آموزش قرآن در دوره ابتدایی را مهم دانست و یاد آور شد: توجه به آموزش قرآن در این دوره که شکل گیری شخصیت فردی و اجتماعی کودکان است و همچنین کنجکاوی و تشنگی یادگیری در بین آنان نسبت به دوره های تحصیلی بالاتر بیشتر است، از اهمیت خاصی برخوردار است.

حسین پولادیان اظهار داشت:سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله کشوری با حضور ۲ هزار دانش‌آموز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد و دانش آموزان برگزیده قرآنی در رشته‌های قرائت، حفظ، مداحی، اذان و مفاهیم که به مدت چهار روز با هم به رقابت پرداختند، و در نهایت این مسابقات با معرفی ۱۵۰ منتخب قرآنی به کار خود پایان داد.

پولادیان ادامه داد: علیرضا بازیاری دانش آموز تنگستانی که به این مسابقات راه یافته بود توانست در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم رتبه دوم کشوری را بدست آورد.

حسین پولادیان اظهار کرد: این مسابقات به مدت سه سال است که به صورت مشترک با سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت آموزش و پرورش کشور برگزار می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار