رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

سرگروه های متوسطه رتبه های برتر استان را کسب کردند

بوشهر/بردخون (پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: سرگروه های متوسطه منطقه بردخون رتبه های برتر استان را کسب کردند.

کد مطلب: ۸۴۰۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سرگروه های متوسطه رتبه های برتر استان را کسب کردند

ظهیر محمودی در نشست شورای معاونین اداره اظهار داشت: در نظام تعلیم و تربیت، آموزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است و معلمان به دلیل نقشی که در این فرایند دارند، از ارکان اصلی آموزش و پرورش به شمار می روند و باید مشارکت آنان در برنامه ریزی های تربیتی و آموزشی و اداری جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه در نظام آموزشی تحولات با مشارکت فرهنگیان و معلمان صورت می گیرد، افزود: لازمه پویایی یک نظام آموزشی، وجود ارتباط و تعامل بین بخش های مختلف است و گروه های آموزشی حلقه اتصال بین برنامه ریزان، مدیران و معلمان هستند.

محمودی اضافه کرد: یکی از فلسفه های تشکیل گروه های آموزشی خلق و ایجاد انگیزه برای مشارکت فکری معلمان در نظام آموزش و پرورش است زیرا در دنیای پیشرفته و پیچیده امروز برای تربیت و آماده سازی نیروهای ماهر و متخصص باید به نظام آموزشی متکی شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: گروههای آموزشی با تعامل و ارتباط سازنده بین معلمان و جلب مشارکت آنان در زمینه تعلیم و تربیت،‌ استفاده از تجارب و اطلاعات علمی،‌ آموزشی و حرفه ای در رابطه با روش های تدریس، اندازه گیری و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، نقد و بررسی کتب درسی، کاربرد تکنولوژی آموزشی و بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی را فراهم آورند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: در سال های اخیر آموزش و پرورش نگاه ویژه و خاصی به پتانسیل گروهای آموزشی دارد و تلاش کرده با همگرایی و مشارکت سازنده با آنها زمینه رشد آموزشی را فراهم کند.

بهرام محمودی معاون آموزشی اداره نیز گفت: گروه های آموزشی در منطقه بردخون با تکیه بر علوم و مهارت های جدید می کوشند آموزش هایی بر اساس پیشرفت های دنیای امروز به معلمان منتقل کنند که این جدیت در دوره متوسطه بیشتر احساس می شود.

کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی نیز گفت: در سال تحصیلی گذشته سرگروه های آموزشی منطقه در دوره های متوسطه، رتبه های برتر را در بین سرگروه های 18 شهرستان و منطقه استان کسب کردند.

فرشاد مهرآوران افزود: عبدالله عادلی راد و مذهب روستایی، علی عدالت خواه و شیرین عباسی، علی ابراهیمی، بهرام محمودی و غلامرضا آذر نیا و ماشاء الله زارعی به ترتیب رتبه اول علوم اجتماعی و ریاضی، رتبه دوم کار و فن آوری و دینی عربی، رتبه سوم فیزیک، رتبه چهارم علوم تجربی و شیمی و زبان انگلیسی را در استان کسب نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار