رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان خبر داد:

اختصاص اعتبار برای تکمیل و تحویل 8 پروژه آموزشی و پرورشی در استان کردستان

سنندج (پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از اختصاص اعتبارات ویژه به منظور تکمیل و تحویل 8 پروژه آموزشی و پرورشی در استان خبر داد .

کد مطلب: ۸۴۰۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص  اعتبار برای تکمیل و تحویل 8 پروژه آموزشی و پرورشی در استان کردستان

بهرام نصراللهی زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت : در سفر مسئولین سازمان برنامه و بودجه کشور به استان برای تکمیل و تحویل پروژه های آموزشی اعتبارات لازم اختصاص یافت .

وی در ادامه گفت: برای تکمیل و تحویل مجتمع آموزشی حیات طیبه سنندج مبلغ 11 میلیارد تومان تصویب و مقرر شد طی دو سال این پروژه آموزشی تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل شود .

نصراللهی افزود: هم چنین برای تکمیل مدرسه راهنمایی طالقانی سنندج مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و برای تکمیل و احداث 2 هنرستان در شهرستان مریوان 6 میلیارد تومان اختصاص یافته است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای تکمیل هنرستان 12 کلاسه شهرک بهاران سنندج و تجهیز 3 اردوگاه ملی دانش آموزان استان و هم چنین تامین تجهیزات هنرستانهای فنی و حرفه ای مبالغ قابل توجهی اختصاص داده شده است .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پایان گفت: در راستای تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز ، پروژه های آموزشی در دست احداث که تحویل آنها تا مهر امسال در دستور کار نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قرار دارد در صورت نیاز اعتبار لازم برای آنها اختصاص خواهد یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار