برگزاری پیش اردوی پیشتازان دختر شهرستان های استان تهران

شهریار (پانا) - پیش اردوی سنجش و ارزیابی اردوی ملی با حضور پیشتازان و مربیان مناطق شهرستان های استان تهران و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۹۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیش اردوی  پیشتازان دختر  شهرستان های استان تهران

مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آمورش و پرورش شهرستان های استان تهران در رابطه با پیش اردوی دختران اظهار کرد: پیش اردو ملی در قالب دو بخش ویژه دختران و پسران به صورت مجزا برگزار و هریک از مناطق شهرستان های استان تهران 3 الی 7 نفر را به این اردو اعزام و در نهایت بالغ بر 80 نفر از دختران در این پیش اردو حضور پیدا کردند.

ابوالحسن قلی زاده در خصوص این پیش اردو بیان کرد: اعضای پیشتازان دختر در قالب 4 مهارت صف جمع، امداد و نجات ، گره طناب و چوب و مخابره و فررامین گنگ و به علاوه مهارت فریاد شادی مورد ارزیابی قرار گرفته و در هر مهارت هفت نفر برگزیده و در نهایت 35 نفر به این اردو اره پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: تیم های دختران در مجموع پنج تیم هفت نفره به همراه مربی های برگزیده به مرحله ملی که در شهر نیشابور برگزار می شود اعزام می شوند و پیشتازان باید به صورت جشنواره ای و مسابقه تحت عنوان مهارتی که در آن عضو هستند در مسابقات مربوطه شرکت خواهند کرد.

این مسئول در رابطه با اردوی ملی گفت: این اردو از 20 الی 25 مرداد برگزار می شود، لذا به منظور کسب و ارتقا آمادگی بیشتر و بهتر و انجام هماهنگی های لازم در کار ها ، فعالیت های عمومی و گروهی، وارد اردوی ملی شوند، در روزهای 18 و 19 مرداد در اردوگاه امام خمینی (ره ) حضور پیدا می کنند تا با شور و نشاط در این اردو شرکت و توانمندی های خود را افزایش دهند.

وی هدف از این اردو ها را افزایش توانمندی درحوزه تشکیلاتی و تربیت نیروی انسانی خواند و بیان کرد: پیشتازان با یادگیری این مهارت ها می توانند به عنوان یاوران مربیان و در قالب سفیرانی باشند و مفاهیمو اهدافی که در راس تشکیلات از جمله مهارت های اجتماعی، زندگی گروهی و ایجاد شور و نشاط در مدرسه بیاموزند و بتوانند یاوران خوبی برای عوامل اجرایی در مدارس باشند.

مدیر سازمان داتش ،مئلتیان کرد: ملاک انتخاب دانش آموزان مبتنی بر مناطق آن ها نیست بلکه میزان توانمندی افراد و فعال و انگیزه تشکیلاتی آن ها است، با این وجود امیدواریم که این افراد توانمند در مسابقات اردوی ملی بتوانند رتبه های خوبی را برای شهرستان های استان تهران به ارمغان آورند.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار