معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه بیست خبر داد:

فعالیت 14 پایگاه تابستانه شهرداری درمنطقه بیست

شهرری(پانا)- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از فعالیت چهارده پایگاه تابستانی شهرداری به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و ارائه خدمات آموزشی به چهار هزار دانش آموز منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۹۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 14 پایگاه تابستانه شهرداری  درمنطقه بیست

حجت الاسلام علی معبودی در این رابطه اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس، طرح پایگاه های تابستانه شهرداری در چهارده مدرسه منتخب منطقه 20 در حال اجراست و پیش بینی می شود بیش از چهار هزار دانش آموز از خدمات آموزشی ، فرهنگی و تفریحی این پایگاه ها بهره مند شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این پایگاه ها ازشانزده تیر ماه فعال شده و تا دهم شهریورماه ادامه دارد، افزود: برپایی کارگاه های آموزشی با محوریت سلامت و آسیب های اجتماعی با موضوع های حقوق و تکالیف شهروندی، اخلاق شهروندی و آشنایی با قوانین آپارتمان نشینی از جمله برنامه های این پایگاه ها است.
وی ادامه داد: بازدید از اماکن تفریحی و موزه های شهرداری و آشنایی با نحوه عملکرد این مراکز از دیگر برنامه ها است.

حجت الاسلام معبودی هدف از اجرای این برنامه ها را غنی سازی اوقات فراغت با رویکرد جلب مشارکت دانش آموزان و آموزش شهروندی، تقو یت مسئولیت پذیری و روحیه ی مشارکت جویی جوانان بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه طرح پایگاه های تابستانه با مشارکت مدیریت شهری و آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 شهرری اجرا می شود، یادآورشد: سراهای محله نیز ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی متناسب با فصل تابستان را ارائه می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار