استقبال دانش آموزان پیشتاز فارس از طرح "دوستی با طبیعت"

شیراز(پانا) – رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس گفت: شور و هیجان دانش آموزان پیشتاز برای اجرای طرح دوستی با طبیعت نشان دهنده ی عملکرد صحیح سازمان دانش آموزی وعلاقه ی پیشتازان به مهارت های بهتر زیستن است.

کد مطلب: ۸۳۹۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
استقبال دانش آموزان پیشتاز فارس از طرح "دوستی با طبیعت"

محسن کلاری در گفت و گو با خبرنگار پانا دوستی با طبیعت که یکی از مهمترین 12 منش سازمان دانش آموزی است را مسئولیتی مهم بر عهده تمام دانش آموزان عنوان کرد و گفت: علاوه بر پیشتازان، تمام دانش آموزان مسئولیت حفظ و نگهداری طبیعت را عهده دار هستند و در این راستا باید تمام تلاش خود را بکار بگیرند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی اردوی سازمان دانش آموزی رامکانی به منظور باهم و برای هم زیستن دانست و اشاره کرد: اردو فرصتی برای اجرای طرح دوستی با طبیعت پیشتازان است که دانش آموزان پیشتاز باید با در نظر گرفتن مشکلاتی همچون آلودگی هوا، آلودگی محیط زیست، دوستی با حیوانات که بخشی از زندگی انسان ها است بهترین عملکرد گروهی را داشته باشند که در جامعه الگوی تمام دانش آموزان باشند وخانواده های خود، دوستان و دیگر دانش آموزان را به دوستی با طبیعت دعوت کنند.

کلاری افزود: دانش آموزان از طرح دوستی با طبیعت استقبال کردند و در کار گروهی و به پیشنهاد خود به جمع آوری زباله ها در اردوگاه شهید دستغیب فارس پرداختند.

معاون اردو پیشتازان دختر نیز در ادامه جمع آوری زباله ها توسط دانش آموزان دختر و پسر پیشتاز را از دستاورد های مثبت فرهنگی آموزش های پیشتازان معرفی کرد و گفت: دانش آموزان پیشتاز با مسئولیت پذیری خود در مقابل آموزش های سازمان دانش آموزی میتوانند بحران آلودگی محیط زیستی را کاهش دهند.

هاله حیات بشر ادامه داد: دانش آموزان قبل از پاکسازی طبیعت، کد قرعه کشی مسابقات را دریافت کرده و پس از قرعه کشی به برندگان جایزه اهداء میگردد.

اردوی استانی پیشتازان دختر از 30 تیر ماه تا 1 مرداد ماه در اردوگاه شهید دستغیب در حال اجرا است.

خبرنگار: فاطمه کشتکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار