۹۲ هزار دانش آموز پیشتاز برای همیشه پیشتاز خواهند ماند

شیراز (پانا) -رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس با اشاره به محدود بودن زمان اردوها از دانش آموزا ن خواست تا از فرصت ایجاد شده برای بهره گیری بیشتر استفاده کنند و افزود: پشتازی پایان ندارد و ما تا آخر عمر و در همه مراحل زندگی پیشتاز خواهیم ماند چرا که میخواهیم شهروند خوبی برای جامعه باشیم.

کد مطلب: ۸۳۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۹۲ هزار دانش آموز پیشتاز برای همیشه پیشتاز خواهند ماند

محسن کلاری در دومین روز اردو پیشتازان دختر پس از بازدید از کمپ های دانش آموزان اظهار داشت: اگر ما در اردو منش های 12 گانه را دنبال می کنیم هدف تمرینی برای فراگیری نظم و قانون مداری است و باید زمینه بروز منش ها را در خود ایجاد کنیم.

وی ۴۵ هزار دانش آموز پیشتاز دختر را افتخاری برای سازمان دانش آموزی دانست و افزود: دانش آموزان حاضر در این اردو برگزیدگان فارس هستند که از بین آنان 35 نفر با بهترین عملکرد مورد ارزیابی قرار میگیرند و به اردوی ملی اعزام خواهند شد.

کلاری در ادامه اردو را محل اجرا و کسب تجارب برای شیوه درست زیستن در شرایط سخت معرفی کرد و گفت: اردو، اردوی مهارت های اجرایی است که تمام فعالیت پیشتازان ارزیابی می شود پس باید با تمام وجود آموزش هارا یاد بگیرید و در زندگی بکار بگیرید.

او افزود: علت انتخاب دانش آموزان هشتم،نهم و دهم این بود که فرصت بیشتری برای حضور در اردوها و فراگیری آموزش ها خواهند داشت و گرنه پیشتازی پایان ندارد و همه ما برای همیشه یک پیشتاز هستیم تا یک شهروند خوب باشیم.

در صبحگاه اول اردوی دختران پیشتاز، لوح افتخار شور و نشاط به گروه تدبیر ، قانون مداری به گروه عدل توسط ارزیابان اهدا شد و دانش آموزان پیشتاز گروه دیانت موفق به دریافت دو لوح افتخار قانون مداری و دیانت و معنویت شدند.

اردوی استانی دختران پیشتاز فارس با حضور بیش از 150 دانش آموز از شنبه 30 تیرماه در اردوگاه شهید دستغیب شیراز آغاز و تا یک مردادماه ادامه دارد.

خبرنگار: فاطمه کشتکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار