کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید خراسان جنوبی:

مال حلال ،برکت را در زندگی جاری می کند

نهبندان(پانا)-در وهله اول در مقام رزق باید توجه داشته باشیم که در صورتی که مال حلال را به دست آوریم ، این مال برکت پیدا کرده و شرایط را برای توفیقات بعدی آماده می کند.

کد مطلب: ۸۳۸۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مال حلال ،برکت را در زندگی جاری می کند

حجت الاسلام سید علی اسدی کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید در جمع مردم شهرستان نهبندان با تشکر از مردم ولایت مدار شهرستان نهبندان که با شور و حال بسیار خاص پرچم حضرت رضا را زیارت کردند،گفت:اگر با این وضعیت زیبا خود امام زمان (عج) تشریف فرما شوند ،مردم سر و جان خود را فدا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به سخن پیامبر مبنی که این که بیشترین میزان عبادت و ثواب بر کار و تلاش در نظر گرفته شده است گفت :به دست آوردن مال از سوی راه حلال یکی از مواردی است که باید به آن اهتمام ویژه شود.


کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید ادامه داد:یکی از عواملی که باعث می شود انسان مال حرام را به دست آورد این است که فرد میزان مال و مقدار مقدر شده را نمی پذیرد و زیاده خواهی می کند که این مال حرام ،برکت را از بین میبرد.


وی افزود:در وهله اول در مقام رزق باید توجه داشته باشیم که در صورتی که مال حلال را به دست آوریم ، این مال برکت پیدا کرده و شرایط را برای توفیقات بعدی آماده می کند.


وی افزود:اگر انسان رزق معنوی را بشناسد به یقین به این مسلئه می رسد که باید به دنبال آن برود و از آن به طور خاص بهره برداری کند.


حجت الاسلام اسدی با اشاره به مواردی که سبب به وجود آمدن رزق معنوی می شود ،تصریح کرد:جوانان میتوانند با احترام به پدر و مادر خود این رزق معنوی را در زندگی خود ساری و جاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار