عوامل فیلم سینمایی «دشمن زن» در اعتراض به شهرداری دست به تجمع زدند

تهران (انا) - عوامل فیلم سینمایی «دشمن زن» در اعتراض به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دلیل ممانعت از اکران این فیلم در سینماهای شهرداری تجمع کردند.

کد مطلب: ۸۳۷۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
عوامل فیلم سینمایی «دشمن زن» در اعتراض به شهرداری دست به تجمع زدند

عوامل فیلم سینمایی «دشمن زن» شامل حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی (تهیه کننده)، کریم امینی (کارگردان)، سام درخشانی و امیرحسین آرمان (بازیگران فیلم) امروز سه شنبه 26 خرداد با تجمع مقلابل سازمان فرهنگی هنری شهرداری به ممانعت برخی مسئولان سازمان از نمایش فیلم دشمن زن در سینماهای زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری اعتراض کردند.

فرحبخش تهیه‌کننده فیلم پیشتر اظهار کرده بود که علی احمدی مدیر موسسه تصویر شهر، به دلیل برخی غرض‌ورزی‌ها، از اکران این فیلم در پردیس‌های شهرداری ممانعت کرده است.

وی در تجمع امروز درباره این مسئله گفت: شنبه هفته جاری با آقای سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری ملاقاتی داشتم و ایشان اعلام کردند که ظرف 24 ساعت مشکل را حل می‌کنند، اما این اتفاق نیفتاد. آقای کریم امینی نیز بارها به دفتر آقای علی احمدی (مدیر موسسه تصویر شهر، و سازمان فرهنگی هنری شهرداری رفتند و پیگیر این موضوع شدند اما نتیجه حاصل نشد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم با یک تجمع اعتراضی مقابل سازمان، اعتراضمان را به گوش مسئولان شهرداری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار