نیازمند طرح های متنوعی در حوزه معاونت آموزش ابتدایی هستیم

ارومیه(پانا)- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نیازمند طرح های متنوعی در این حوزه هستیم تا مدارس و مناطقق بر اساس نیازهای خود از این طرح ها استفاده کنند.

کد مطلب: ۸۳۷۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند طرح های متنوعی در حوزه معاونت آموزش ابتدایی هستیم

مقصود رزم آرا در اجلاس روسا و مدیران مناطق 24 گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: آماری که سازمان برنامه و بودجه در سال 90 و 95 اخذ کرده است با آمار این نهاد در بخش سواد اموزی برای طرح و برنامه ریزیهای آتی سواد آموزی مغایرت دارد.

وی با بیان اینکه سواد آموزی بحثی مهم در توسعه می باشد، ادامه داد: ما با اجرای این برنامه در اینده شاهد تسهیل چرخه این فرایند خواهیم بود.

رزم آرا بیان کرد: در بحث سواد آموزان ما با چهار کلمه مواجیم که اولین موضوع شناسایی است و با این شکل سالهای 60 ما مشکل داریم و انعطاف در روشهای شناسایی باید مد نظر باشد.

وی اضافه کرد: جذب، آموزش و نگهداشت سه موضوع مهم دیگر مطرح در این راستا می باشند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بحث آموزش دهنده ها و بحث انگیزشی در این راستا بسیار دارای اهمیت است چرا که آموزش دهنده ها با هدف ارتقا و جذب وارد این عرصه می شوند.

وی اضافه کرد: افرادی که آموزش می دهند آموزشهایی باید اخذ کنند و بحث انگیزشی این همکاران موضوع مهم مطرح دیگر در این زمینه است.

رزم آرا افزود: بحث سواد اموزی موضوعی مهم و حساس است و اندیشه و اگاهی باید در اولویت سیستم تعلیم و تربیت باشد.

وی گفت: سیاستهای اعلامی در حوزه معاونت آموزش ابتدایی ساخته ذهن افراد نیست بلکه برگرفته از اسناد ملی و فرامنطقه ای است و در همه دنیا این سیاستهای دهگانه عملیاتی می شود.

رزم ارا اظهار کرد: نیازمند طرح های متنوعی در این حوزه هستیم تا مدارس و مناطقق بر اساس نیازهای خود از این طرح ها استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار