مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

تسریع در حل مشکلات و مسائل مردم در آموزش و پرورش و در کلیه سطوح مورد انتظار است

گرگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان گفت:تسریع در حل مشکلات و مسائل مردم در آموزش و پرورش و در کلیه سطوح مورد انتظار است.

کد مطلب: ۸۳۶۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در حل مشکلات و مسائل مردم در آموزش و پرورش و در کلیه سطوح مورد انتظار است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، در جلسه شورای معاونین اداره کل، اظهار داشت: مردم ما لایق بهترین ها هستند و همه باید در جهت حل مشکلات و مسائل آنان نهایت تلاش و کوشش خود را به کار بندیم.

گوهری راد، مشکلات اقتصادی را یکی از دلایل گسترش عدم تاب آوری و پرخاشگری در جامعه ذکر کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا روحیه اعتماد به نظام و مسئولین در بین مردم تقویت گردد. مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه افزود: تسریع در حل مشکلات و مسائل مردم در آموزش و پرورش و در کلیه سطوح مورد انتظار است. وی بومی سازی برنامه های وزارت آموزش و پرورش به منظور جلوگیری از مشکلات استانی را یکی از برنامه های مورد انتظار دانست.

گوهری راد با اشاره به برنامه های پیش روی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: نظام سنجش صلاحیت حرفه ای مدیران با رویکرد اعتلای مدیریت و مدرسه محوری، نظام سنجش و تضمین کیفیت مدارس با هدف رتبه بندی مدارس در هر شهرستان، اصلاح و تعدیل ساختار سازمانی در ادارات و مدارس، راه اندازی شبکه های یکپارچه آموزش و پرورش مبتنی بر ICT، صدور شناسه پرسنلی برای معلمین و کارکنان آموزش و پرورش،توسعه مهارت های پایه دانش آموزان در قالب طرح ایران مهارت و تجاری سازی فضاهای مازاد آموزشی از مهم ترین فعالیت هایی است که در آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، در ارتباط با ابلاغ برنامه ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی گفت: انتظار بر این است تا اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در اجرای این برنامه که با لحاظ استقرار کامل ساختار جدید نظام آموزشی و اهداف و برنامه های تحولی سال تحصیلی جدید تنظیم شده است، از ظرفیت قانونی شورای آموزش و پرورش استان و مناطق و امکانات درون و برون از آموزش و پرورشحداکثر بهره گیری را به عمل آورده تا این برنامه به بهترین شکل ممکن عملیاتی گردد. وی اجرای کامل این برنامه را کمک به تحقق اهداف مقدس نظام تعلیم و تربیت دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار