استاندار یزد:

مردم به اعضای شورای شهر رأی دادند تا به حل مشکلات آن‌ها بپردازند

یزد (پانا) - استاندار یزد با اشاره به اینکه کارها و اقدامات انجام‌شده توسط شورای شهر یزد قابل‌تقدیر است، گفت: مردم به اعضای شورای شهر رأی دادند تا به حل مشکلات آن‌ها بپردازند.

کد مطلب: ۸۳۶۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مردم به اعضای شورای شهر رأی دادند تا به حل مشکلات آن‌ها بپردازند

محمود زمانی قمی در جمع اعضای شورای شهر یزد و تعدادی از مدیران و معاونین مربوطه استان یزد با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و نهادها باید اعضای این نهاد مردمی را در اجرای مصوبه‌ها همکاری کنند گفت: با این کمک‌ها و همکاری‌ها، چالش‌ها و موانعی که وجود دارد، رفع می‌شود.

وی شورای شهر یزد را به‌عنوان شورای شهر تاریخی مرکز استان یزد دانست و افزود: با توجه به اینکه مردم اعضای شورای شهر را انتخاب کردند و به آن‌ها رأی دادند تا اینکه آن‌ها مسائل و مشکلات موجود را پیگیری کنند و به حل مشکلات آن‌ها بپردازند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه کارها و اقدامات انجام‌شده توسط شورای شهر یزد قابل‌تقدیر است، اظهار داشت: مردم بیشتر برای انجام امور خود بیشتر به شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند و چنانچه خدای‌ناکرده از عملکردها ناامید و ناراضی باشند همه ما دچار آسیب می‌شویم.

زمانی قمی در پایان بابیان اینکه با انجام کارهای زیربنایی می‌توان در شهرها تحول ایجاد کرد، ابراز داشت: زمانی کشور قانونمند و توسعه‌گراست که شهرهای آن زیبا باشد و گردشگران به زیبایی، معماری و مبلمان شهرها بسیار توجه دارند که در یادداشت‌ها و نوشته‌ها آن‌ها کاملاً مشهود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار