برگزاری جلسه کمیته فرعی شورای ورزش بخش خاوران

شهرری(پانا)- جلسه کمیته فرعی شورای ورزش بخش خاوران با حضور امام جمعه قیامدشت، بخشدار خاوران،رئیس شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خاوران در محل بخشداری خاوران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
 برگزاری جلسه کمیته فرعی شورای ورزش بخش خاوران

حجت الاسلام امیری امام جمعه قیامدشت در این جلسه اظهار داشت: عالم ورزش عالم مسابقه است مسابقه ای که همراه با دوستی باشد.
وی در ادامه افزود:در مبحث ورزش قیامدشت شهردار، شورای شهر و اداره ورزش و جوانان بخش خاوران جویا هستند و امیدواریم سرانجام ورزش قیامدشت مطلوب باشد و سرانه ورزش این شهر تامین شود.
بخشدار خاوران نیزدر ادامه گفت: تنها راه مقابله با آسیب های اجتماعی از نگاه ما ورزش می باشد ووظیفه ما فراهم ساختن شرایط برای کسانی است که می خواهند ورزش کنند و ما باید مردم را به سمت ورزش سوق دهیم.
بابایی خاطر نشان کرد: در بخش خاوران وضعیت ورزش در روستاها به نسبت قیامدشت بهتر است و ما باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را ببریم، ما به دنبال آن هستیم تا تنها سالن اداره ورزش و جوانان را در اختیار هیئت های ورزش قهرمانی و همگانی قرار دهیم.
بخشدار خاوران از ساخت ورزشگاه جدید در شرق قیامدشت خبر داد و افزود: تا کمتر از سه ماه آینده ورزشگاهی مجهز در شرق قیامدشت تاسیس خواهد شد، در حال حاضر با کمک شهرداری و شورا بدنبال تامین زمین برای این ورزشگاه هستیم.
نماینده دولت در بخش خاوران نیز عنوان کرد: شرایط بهتری در آینده نزدیک در قیامدشت ایجاد خواهد شد و ما از لحاظ فضای ورزشی می توانیم ادعا کنیم که از استانداردها نیز بالاتر خواهیم بود و این ها همه نتیجه استقرار شهرداری مستقل در قیامدشت می باشد که تاثیر آن را در روستاهای بخش نیز شاهد خواهیم بود.
شایان ذکر است، در این جلسه نمایندگان ادارات نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار