مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

هنرجویان استان کردستان در شانزدهمین دوره مسابقات علمی –کاربردی کاردانش 7 رتبه برتر کشوری کسب کردند

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: هنرجویان استان با درخشش در شانزدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی 7 رتبه برتر کشوری را کسب کردند .

کد مطلب: ۸۳۵۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
هنرجویان استان کردستان در شانزدهمین دوره مسابقات علمی –کاربردی کاردانش 7 رتبه برتر کشوری کسب کردند

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: در مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی -کابردی هنرستانهای کاردانش که از 9 لغایت 11 تیرماه 97 به میزبانی استان البرز برگزار شد؛ هنرجویان استان با درخششی دوباره با اقتدار موفق به کسب 2 رتبه اوّل ، 1 رتبه دوم و 4 رتبه سوم در رشته های مختلف شدند .

وی گفت: در این دوره از مسابقات محمد ابراهیم نژاد از هنرستان دکتر حسابی سقز در تعمیر موتور و برق خودرو و رزگار موسوی از هنرستان مهارت ناحیه دو سنندج در رشته تاسیسات بهداشتی رتبه اول کشوری را بدست آوردند .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: یاسر کریمی از هنرستان شهید نصری ناحیه یک سنندج در رشته پرورش طیور رتبه دوم کشوری را به دست آورد و هنرجویان ایوب شیرگیر در رشته تولید محتوای الکترونیکی، سینا فرضی در رشته جوشکاری و محمد نعمتی خداندانقلی در رشته درودگری هر سه از هنرستان سازندگان بیجار و فواد فلاحی در رشته ساختمان سازی از هنرستان رازی مریوان نیز موفق به کسب رتبه سوم این دوره از مسابقات شدند .

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به هنرجویان برگزیده، خانواده های آنان، دانش آموزان و فرهنگیان استان، از اهتمام کلیه هنرآموزان، مدیران هنرستان ها، مسئولین و دست اندرکاران آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش قدردانی کرد .

شایان ذکر است از 10 نفر اعزامی استان کردستان به مرحله کشوری مسابقات علمی عملی شاخه کاردانش 70 درصد تیم اعزامی استان به این دوره از مسابقات با اقتدار موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار