آموزش و پرورش و بنیاد شهیدباید در دو بخش تعهد و تخصص، صادقانه و خالصانه گام بردارند

نیشابور ( پانا )- معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت : همه ما با نیت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و بنیاد شهید در دو بخش تعهد و تخصص، صادقانه و خالصانه گام برداشته و به اهداف بلند تبیین شده دست پیدا کنیم.

کد مطلب: ۸۳۴۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش و بنیاد شهیدباید در دو بخش تعهد و تخصص، صادقانه و خالصانه گام  بردارند

سید مجید حسینی در چهارمین جلسه هماهنگی ستادشاهد آموزش و پرورش نیشابور اظهار داشت : امروز که 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، روزی نبوده است که کشور ما درگیر جنگ نباشد، دشمن ترفندها و حیله های خود را از سال 60 شروع کرد و تاامروز ادامه داده است، در این بین جنگ تحمیلی، جنگ نرم و جنگ اقتصادی شروع شد ولی این ملت و این مردم در این 40 سال در تمام عرصه های جنگ پیروز بوده اند و در واقع این ملت شایسته تکریم و تقدیرند و ما باید خود را خادم و نوکر این مردم بدانیم.
وی افزود: امروز آرامش ما مرهون خونهای پاک شهداست و فرزندان شهدا و ایثارگران در اختیار شما مدیران قرار دارد و اینجا جایی است که شما باید در جهت ارتقا و رشد علمی و فرهنگی آنها از هیچ تلاشی دریغ نورزید.
حسینی خاطر نشان کرد: ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد در سالهای اخیر در چارچوب قانون انجام می شود، در حوزه پرورشی نیز ما جایگاه بسیار خوبی داریم ولی در حوزه علمی متاسفانه خروجی خیلی خوبی را شاهد نبوده ایم که باید در این رابطه ای چاره اندیشی شود.
این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: همه ما با نیت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و بنیاد شهید در دو بخش تعهد و تخصص، صادقانه و خالصانه گام برداشته و به اهداف بلند تبیین شده دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار