تقدیر مدیریت شهری از رسول قمرپورقهرمان کشتی جهان

فردیس (پانا) -  شهردارمشکین دشت به همراه اعضاء شورای اسلامی با حضور در منزل رسول قمرپور، قهرمان مسابقات کشتی جهان درکشورروسیه تقدیر کردند.

کد مطلب: ۸۳۴۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیریت شهری  از رسول قمرپورقهرمان کشتی جهان

در این دیدار دوستانه دشت محمدحسین محمدمیرزا،رضانصرتی مطلوب،حسن بهزادنیا اعضای شورای اسلامی مشکین دشت، سیدعلیرضا مساعد شهردار مشکین دشت، مردانی مدیرحوزه شهردار و کردلو مسئول روابط عمومی شهرداری حضور داشتند.

مساعد شهردار مشکین دشت دراین دیدار اظهار داشت: امروز بسیار خرسندیم که یک جوان مشکین دشتی و از همکاران خوب ما درمجموعه شهرداری بار دیگر توانسته است چنین افتخاری در عرصه کشتی آزاد بیافریند و پرچم سرافراز کشورمان را به اهتزاز درآورد و مردم فهیم وورزش دوست مشکین دشت را با دلاوری و غیرت خود سربلند کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قهرمانی جوانان مشکین دشتی وظیفه ما مسئولین را سنگین تر می کند، اظهار داشت : سعی وتلاش خودمان را میکنیم که بایاری ومساعدت رئیس واعضا محترم شورای اسلامی ان شاا... هرچه زودترشاهد به بهره برداری رسیدن مجموعه ورزشی خانه کشتی درشهرباشیم.

اعضاء شورای اسلامی هم ضمن تبریک به افتخار آفرینی رسول قمرپور قهرمان ارزنده مشکین دشت در کسب مقام اول تیم ملی کشتی آزاد رده سنی بزرگسالان و مدال طلای وزن ۹۲کیلوگرم در مسابقات قهرمانی جهان در کشور روسیه اظهار داشتند: از آنجایی که رقابت در عرصه های جهانی و ملی نیازمند زیرساخت های اساسی در عرصه ورزش شهر است، از این رو در تلاش هستیم تا با فراهم کردن فضاهای مطلوب ورزشی بتوانیم قهرمانان دیگری نیز پرورش دهیم.

اعضاء شورای افزودند: تجلیل و قدردانی از ورزشکاران مدال آور و غیور مشکین دشتی همواره در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی است که امیدواریم از این طریق بتوانیم ذره ای از تلاش این عزیزان را جبران کنیم.

در پایان این دیدار از قمرپور، قهرمان چهاردوره مسابقات کشتی آزادجهان والمپیک تقدیر وتجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار