رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد

درخشش فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان در مسابقات قرآن، عترت ونماز مرحله کشوری

زاهدان(پانا)- رئیس اداره قرآن اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگیان اعزامی این استان در سومین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز فرهنگیان کشوردر رشته احکام مقام چهارم کشوری و در رشته حفظ مقام پنجم کشوری را کسب کردند.

کد مطلب: ۸۳۳۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان در مسابقات قرآن، عترت ونماز مرحله کشوری

مهدی قنبری ضمن تبریک به جامعه قرآنی و خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان بیان داشت: سومین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز فرهنگیان کشور که از 4تیر لغایت 7تیرماه در مشهد مقدس برگزار گردید.

وی خاطر نشان کرد: در این مسابقات همکاران فرهنگی آقایان مهدی غلامی در رشته احکام مقام چهارم کشوری و محمد شهنوازی فر در رشته حفظ مقام پنجم کشوری را کسب کردند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل ادامه داد: در آیین اختتامیه ی این دوره از مسابقات که با شرکت 32استان کشور برگزار شد، با حضور مدیران کل قران،عترت ونماز، فرهنگی وهنری و امور تربیتی و مشاوره وزارت و مسوولین استان خراسان رضوی از رتبه های اول تا پنجم کشوری در جوار حرم مطهر رضوی تقدیر شد.

قنبری افزود: این دوره از مسابقات در 4رشته قرائت تحقیق، حفظ، احکام و نهج البلاغه در دو بخش برادران و خواهران برگزار گردید که چهار برادر و چهار خواهر به عنوان رتبه های برتر استانی در مرحله کشوری به مشهد مقدس اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار