برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ملارد

ملارد (پانا)-دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و اولین جلسه شورای ورزش با محوریت برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان در تابستان 97وبرگزاری جشن ازدواج در شهرستان ملاردبرگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ملارد

این جلسه به ریاست شاهقلیان معاون سیاسی ،انتظامی فرمانداری و به دبیری رسولی سرپرست اداره ورزش و شرکت ادارات عضو ستاد جهت برنامه ریزی پیرامون اوقات فراغت جوانان و همچنین ‌مسائل و مشکلات و موانع بر سر راه جوانان و ازدواج آنان برگزار شد.

شاهقلیان در سخنانی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان اظهار کرد:اوقات فراغت یکی از موضوعات مهم ستاد ساماندهی امور جوانان است که باید در تمام ایام سال مورد توجه باشد اما به لحاظ اینکه در فصل تابستان بیشتر جوانان بیکار هستند این موضوع باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه باشدو بنابراین از تمامی دستگاه‌ها تقاضا می‌شود برنامه‌های پیشنهادی خود برای اوقات فراغت تابستان را ارائه کنند.

وی در ادامه به بیان اهمیت به تسهیل در ازدواج جوانان و لزوم برنامه ریزی و آموزش به جوانان در خصوص انتخاب همسر ، مهارتهای همسر گزینی و سبک زندگی آسان در راستای تعالی خانواده و تعالیم قرآنی و اخلاقی پرداخت و افزود :یکی از دغدغه های جوانان جامعه ازدواج است و باید شرایط گرفتن وام ازدواج و مساله اشتغال و مسائل اقتصادی جوانان که از اهمیت بالایی برخوردار است فراهم شود که به ازدواج جوانان تسهیل بخشد .

در ادامه جلسه رسولی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان،گزارشی از عملکرد اداره ورزش و جوانان را ارائه و دستور جلسه را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: باید جوانان را به خوبی باور کنیم و زمینه حضور جوانان را در جامعه بیش از پیش فراهم نماییم و با جهت دادن برنامه ها به سمت جلب مشارکت خانواده ها با محوریت کار و مهارت های زندگی، نشاط و شادابی را در بین آحاد افراد جامعه بویژه جوانان گسترش دهیم.

رسولی توجه و برنامه ریزی هر چه بیشتر به غنی سازی اوقات فراغت جوانان،تعامل و همفکری و همکاری بین ادارات را خواستار شدند و از اجرای جشنواره ازدواج زوجین در تاریخ 22 مرداد ماه در شهرستان ملاردخبر داد .

سپس اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و طرحهایی در جهت برگزاری جشن ازدواج بمناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)و طرح غنی سازی اوقات فراغت بانشاط با همکاری ادارات مصوب شد.

/خبرنگار:فرهاد احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار