رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

خدمت در قوه قضاییه از جایگاه والایی برخوردار است

اسلامشهر(پانا)-مراسم گرامیداشت سی وهفتمین سالگردشهادت آیت الله بهشتی ،شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه با حضوررئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمت در قوه قضاییه از جایگاه والایی برخوردار است

در این مراسم که در سالن اجتماعات اردوگاه شهید غلامی سپاه سید الشهدا (ع)اسلامشهر برگزار شد،حجت الاسلام سید رضا اکرمی ،در سخنانی اظهار کرد : هفتم تیر روز با ارزش تاریخی شهادت آیت الله بهشتی ، شهدای هفتم تیر ، گرامیداشت هفته قوه قضاییه است.

وی در ادامه با بیان حدیث با هرگرفتاری بیایید، ما ملائک می پذیریم و گره گشایی می کنیم ،گفت : این حدیث سفارش زیادشده و ما همواره باید دنبال فضل خدا باشیم و به او توکل کنیم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در مورد شخصیت ترامپ اظهار داشت : دولت آمریکا باعوض کردن 45 رئیس جمهور تا این زمان پیمان شکن تر و دیوانه تر از ترامپ به خود ندیده و حالا اودر مقابل ملت ما برخاسته ، ولی نتوانسته به اتحاد مردم ما آسیب بزند.

وی تصریح کرد:انتقاد حق مردم است ،ولی در این شرایط کشور باید دست به دست هم برای حل مشکلات جامعه بدهیم و قطعا روحانیون هم فقط با کمک مردم می توانند دردهای جامعه را ریشه کن کنند.

حجت الاسلام اکرمی افزود : خدمت در قوه قضاییه جایگاه والایی دارد. شهید بهشتی و یارانش در قوه قضاییه کار کردند و با مقام رفیع شهادت به حق پیوستند. آنان با دانایی و آگاهی در راه قضاوت درست جان دادندو با تحلیل اقدامات منافقین و علت به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و یارانش ، می توان به غرور ، غفلت و لجبازی منافقین و دشمنان نظام اسلامی پی برد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: امیر المؤمنین حضرت علی (ع) در خطبه منافقین کتاب نهج البلاغه سی علامت از منافقین رابیان کرده وبا تحلیل و برسی آن ها می توانیم منافقین را بشناسیم و با این که از زمان این سخنان بیش از 1400 سال می گذرد اما هنوز هم برای ما کاربرد دارد.

وی بیان کرد : آمریکا خود را فدای اسرائیل می کند چرا که شورای حقوق بشر به اسرائیل بها نمی دهد. آمریکا از یونسکو خارج شد و از جمله کار های ناپسند و زشت او برای مهاجران مکزیکی فاصله انداختن بین پدر و مادر و فرزند است.

حجت الاسلام اکرمی خاطر نشان کرد : شهید بهشتی از نظر وقار ، متانت ، بیان ، شجاعت و فقاهت ویژگی های شخصیتی بسیاری داشت و امام خمینی (ره) فرمودند ، طبق آیات قرآن کریم ابراهیم خلیل یک مرد نبود یک امت بود ، آیت الله بهشتی هم خود یک ملت بود.

شایان ذکر است ، در این مراسم که حسین طلا شهردار ، امیر الله حقیقی فرماندار ، حجت الاسلام نوروزی امام جمعه ، دادستان ،رئیس دادگستری و فرمانده سپاه ،اعضای شورای شهرو ونهادهای اسلامشهر نیز حضور داشتند ،پیکر مطهر شهید مدافع حرم ،موسی رجبی بر دوش مردم ولایتمدار شهرستان اسلامشهر تشییع شد.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار