گفتگو با داور سومین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز فرهنگیان کشور:

برای آموزش قرآن سرمایه گذاری شود

مشهد (پانا)- داور سومین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان کشور گفت: اگر می خواهیم قرآن در بین دانش آموزان رواج پیدا کند باید در حوزه های مختلف ازجمله آموزش، ترویج، تبلیغ، برگزاری مسابقات، همکاری با رسانه ها به طور هماهنگ پیش برویم و برای این مهم نیاز به سرمایه گذاری داریم.

کد مطلب: ۸۳۲۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برای آموزش قرآن سرمایه گذاری شود

سید جواد سادات فاطمی داور رشته قرایت سومین مسابقات قرآن و عترت و نماز فرهنگیان خراسان رضوی اظهار داشت:آموزش و پرورش سابقه زیادی در برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزان دارد که در چند سال اخیر این مسابقات را در بخش فرهنگیان نیز برگزار می کند.

وی از برگزاری این دوره از مسابقات در بخش فرهنگیان به نیکی یاد کرد و گرفت: طبیعتا هر سازمان و نهادی برای کارمندان خود دوره ها و مسابقات آموزشی زیادی به منظور ارتقا سطح دانش برگزار می کند.

وی افزود: آموزش و پرورش نیز فراخور نیاز قرآنی و جاری شدن آموزه های قرآنی در مدارس اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی در بخش فرهنگیان کرده است.

فاطمی با بیان این که آموزش و پرورش سابقه درخشان و طولانی ای در برگزاری مسابقات قرآنی دارد اظهار کرد: بهتر است در بحث آموزش که مقدمه مسابقه است بیشتر تمرکز شود و با استفاده از اساتید مجرب و معلمان پیشکسوت سطح مسابقات را ارتقا بخشند.

وی با تصریح این که باید در حوزه آموزش سرمایه گذاری بیشتری انجام شود بیان کرد: اقدامات آموزش و پرورش برای جاری کردن قرآن در مدارس ابعاد مختلفی دارد.

وی ادامه داد:اگر می خواهیم قرآن در بین دانش آموزان رواج پیدا کند باید در حوزه های مختلف ازجمله آموزش، ترویج، تبلیغ، برگزاری مسابقات، همکاری با رسانه ها به طور هماهنگ پیش برویم و برای این مهم نیاز به سرمایه گذاری داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار