یکی از اولویت های مهم وزات ورزش و جوانان غنی سازی اوقات فراغت جوانان است

آذربایجان شرقی بهترین جوانان را دارد

تبریز (پانا) - معاون جوانا وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از کار ها و اولویت های مهم وزات ورزش و جوانان غنی سازی اوقات فراغت جوانان است.

کد مطلب: ۸۳۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اولویت های مهم وزات ورزش و جوانان غنی سازی اوقات  فراغت جوانان است

محمد مهدی تندگویان در مراسم افتتاحیه رسمی برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان آذربایجان شرقی در محل فرهنگسرای الغدیر تبریز اظهار کرد: آذربایجان شرقی یکی از بهترین استان ها و جوانان آن از بهترین جوانان کشور هستند.

وی افزود: یکی از کار های مهم وزات ورزش و جوانان، غنی سازی اوقات و فراغت جوانان است تا برای آنها یک برنامه ای سالم و مفید داشته باشیم.

معاون ‌وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:ما باید از یاد نبریم که در هشت سال دفاع مقدس اوقات فراغتمان را برای دفاع از کشور به سر بردیم.

ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در مورد اوقات و فراغت جوانان گفت: در زمستان باید ۲ روز تعطیلی داشته باشیم تا جوانان بتوانند در این فصل هم انرژی خود را خالی کنند که در کشور ما برای هر فردی فقط ۱۰۰ روز اوقات فراغت وجود دارد.


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در رابطه با اوقات فراغت گفت:یکی از مهم ترین فعالیت های شهرداری تبریز غنی سازی اوقات فراغت برای جوانان کشور است.

حجت الاسلام احمد حمیدی در ادامه سخنان خود با بیان این که هیچ کدام از اوقات زندگی قابل تکرار نیست، گفت: قسمتی از اوقات خود را برای نشست و برخاست با برادران دینی خود بپردازیم و اوقاتی را برای شادی های حلال و درست به سر ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار