نوریان: عده ای به هر طریقی به دنبال ناکارآمد نشان دادن دولت هستند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای به هر طریقی به دنبال ناکارآمد نشان دادن دولت اعتدال بوده و حاضرند دست به هرکاری بزنند.

کد مطلب: ۸۳۰۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نوریان: عده ای به هر طریقی به دنبال ناکارآمد نشان دادن دولت هستند

به گزارش ایرنا، اردشیر نوریان در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان شهرکرد افزود: این در حالی است که مردم در مقام قضاوت و داوری قرار دارند و در تحلیل های خود از سیاسیون مدعی بسیار جلوترند.

نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی، شایسته سالاری را از مهمترین شعارهای جریان اصلاح طلبی کشور عنوان کرد و ادامه داد: شعاری که در قاموس ادبیات سیاسی اصلاحات نمود دارد، شایسته سالاری است و باید همواره بر این اصل مقید باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مرزبندی های سیاسی در کشور از درون تهی شده اند، افزود: ملاک عزل و نصب ها عمل و رفتار افراد است و اصلاح طلبی و اصولگرایی تنها القاب عاریه ای است.

نوریان در پاسخ به سوالی، گفت: اصلاح طلبی به لفظ و شعار نیست و باید آن را در عمل که همانا حرکت به سمت رفع نقایص است، نشان داد.

وی جابه جایی مدیران را لازمه رشد و پیشرفت دانست و افزود: انتظار می رود فرماندار جدید در شان فرماندار مرکز استان باشد و بتواند با سعه صدر و مدارا امور استان را به پیش ببرد.

نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی نخبگان سیاسی استان خاطرنشان کرد: آفتی که امور استان را همواره با چالش مواجه کرده این است که نخبگان سیاسی استان قواعد بازی را رعایت نمی کنند و در برخی موارد مشاهده شده بعد از پیروزی رقیب انتخاباتی خود، این حقیقت را باور نکرده و همچنان درگیر موضوع هستند.

در این آیین از خدمات 4 ساله حمید ملکپور دهکردی فرماندار سابق شهرستان شهرکرد قدردانی و عبدالعلی ارژنگ به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

شهرستان شهرکرد با بیش از 315 هزار نفر جمعیت، دارای سه بخش، 6 دهستان، 9 شهر و 25 روستا است. این شهرستان دارای 90 کرسی در شورای اسلامی روستا و 47 کرسی در شورای اسلامی شهر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار