مدیر مؤسسه بشارت شهرستان قاین  گفت:

برگزاری دوره «تربیت مربی قرآن کودک» در شهرستان قائن

قاین (پانا) ـ مدیر مؤسسه بشارت شهرستان قاین  گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشارت، دوره تربیت مربی قرآن را با محتوای مربیگری پیش از دبستان و دبستان را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۸۲۹۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره «تربیت مربی قرآن کودک» در شهرستان قائن

فاطمه نظری مدیر مؤسسه بشارت شهرستان قاین گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشارت در شهرستان قائن استان خراسان جنوبی، دوره تربیت مربی قرآن کودک را با محتوای برگزاری کارگاه جامع مربیگری پیش از دبستان و دبستان طی دو روز ۷ و ۸ تیر‌ماه برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی موضوعاتی چون فنون ارتباط‌گیری و تعامل با کودکان، روش‌های القای غیر‌مستقیم مفاهیم دینی، هنر و خلاقیت، جذاب‌سازی، شیوه‌های کلاس‌داری و قصه‌گویی و نقاشی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین دارینی از استان قم و عمو دانا از مشهد مقدس ارائه می‌شود.

نظری با تأکید بر این‌که مؤسسه بشارت در همه امور به طور خودجوش عمل می‌کند، گفت: این مرکز قرآنی همواره از حمایت‌های مسئولان دور بوده اما با این حال کنار نکشیده است و همه هزینه‌های این مرکز به طور خودجوش فراهم می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره همراه با اعطای گواهی پایان دوره است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۵۲۰۹۰۲ تماس حاصل کرده و یا به نشانی شهرستان قائن، خیابان امام خمینی(ره)، کوچه مکی، جنب نانوایی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار