بهره برداری از مجموعه ورزشی شهدای قوه قضائیه دادگستری استان البرز

کرج (پانا) - رئیس کل دادگستری استان البرز در آیین افتتاح مجتمع ورزشی شهدای قوه قضائیه که با حضور مسئولان و ورزشکاران مطرح کشوری  برگزار شد گفت: دادگستری استان البرز در سه سال اخیر تلاش‌های زیادی برای برطرف کردن کمبودها و کاستن از فاصله خود با استان‌های برخوردار داشته است.

کد مطلب: ۸۲۹۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از مجموعه ورزشی شهدای قوه قضائیه دادگستری استان البرز

احمد فاضلیان دراین مراسم افزود: در این راستا با انتقال کمبودهای استان به مسئولان عالی قوه قضائیه و همچنین صرفه‌جویی در منابع استانی توانستیم گامهای مهمی برای برطرف کردن کاستی‌ها بردایم.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی شهدای قوه قضائیه که در زمینی به مساحت 1762 مترمربع در سال 94 کلنگ زنی شده با 1200 متر مربع زیربنا شامل سالن بدنسازی و سالن چندمنظوره و با بهره‌گیری از سیستم‌های نوین گرمایشی و سرمایشی احداث و امروز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز کل اعتبار هزینه شده برای این مجموعه را یک میلیارد و 600 میلیون تومان عنوان کرد و توضیح داد: این مبلغ از محل صرفه‌جویی در منابع مالی دادگستری بوده است و از همین محل توانستیم در سال گذشته بیش از 4 هزار متر مربع زیربنا را آماده بهره‌برداری کنیم.

وی متذکر شد: زمانی اهمیت این پروژه‌ها که مهمترین آن‌ها احداث ساختمان دادگستری کل است بیشتر می‌شود که بدانیم دولت به دلیل محدودیت در منابع مالی اجازه آغاز پروژه‌های جدید را نداده است ولی با همت همکاران در دادگستری کل و حمایت مسئولان عالی قوه قضائیه توانستیم پروژه دادگستری کل و دیگر پروژه‌ها را پیش ببریم.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز از برنامه‌های خود برای احداث مجتمع تفریحی و رفاهی برای کارکنان دادگستری در آینده خبر داد و گفت: در حالی که سال 94 کل زیربنای دادگستری استان البرز کمتر از 35 هزار مربع بود ولی در این مدت زمان اندک توانسته‌ایم به همین میزان زیربنا احداث کرده یا آماده بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: در این راستا ساختمان دادگستری کل استان البرز با بیش از 15 هزار متر مربع زیربنا اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید که کمک قابل توجهی به مرکز استان در راستای افزایش فضای اداری خواهد کرد.

در مراسم افتتاحیه مجتمع ورزشی قوه قضائیه که مدیران کل دستگاه های تابعه قوه قضائیه، دادستان مرکز استان، روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌ها حضور داشتند رئیس کل دادگستری استان البرز از ورزشکاران البرزی یوسف کرمی، مسعود مرادی، مسلم دارابی و مهدی حب درویش با اهدای لوح، تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار