معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان

جشنواره «گلدسته سرو» به میزبانی آموزش و پرورش گلستان برگزار خواهد شد

گرگان(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان از برگزاری جشنواره «گلدسته سرو» با موضوع دعوت به نماز به میزبانی آموزش و پرورش گلستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۹۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره «گلدسته سرو» به میزبانی آموزش و پرورش گلستان برگزار خواهد شد

سید علی حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: با توجه به اینکه یکی از اساسی ترین راه های انتقال ماندگار آموزه های دینی و فرهنگ غنی اسلام استفاده از ابزار هنر است، لذا بر اساس ساحت تعلیم و تربیت زیباشناختی و هنری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جشنواره گلدسته سرو با موضوع دعوت به نماز را برگزار می کند.

وی افزود: این جشنواره از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به منظور ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ نماز و تبیین نقش آن در زندگی نوجوانان و جوانان با دعوت هنرمندان خلاق و خوش ذوق نوجوان و جوان و طلایه داران تعلیم و تربیت جهت خلق و ارائه آثار هنری نشات گرفته از باورهای دینی و اعتقادی برگزار می شود.

حسینی با بیان اینکه باید دانش آموزان را به شیوه های مختلف نماز دعوت کرد، تصریح کرد: اثرگذاری فعالیت های حوزه نماز از طریق هنر بیشتر است.

وی افزود: جشنواره گلدسته سرو در 11 رشته برگزار می شود که یک رشته مختص فرهنگیان است و 10 رشته دیگر مربوط به دانش آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، سرود همگانی ویژه دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول، نمایش کوتاه بین دو نماز ویژه متوسطه اول، ساخت نرم افزار ویژه دانش آموزان متوسطه دوم، فیلم کوتاه صد ثانیه ای ویژه متوسطه دوم، سرود گروهی ویژه متوسطه دوم، وب نوشت ویژه متوسطه اول و دوم، عکاسی ویژه متوسطه اول و دوم، تصویرسازی ویژه متوسطه اول و دوم، خوشنویسی نستعلیق ویژه متوسطه اول و دوم، نقاشی تمامی دوره ها و شعر را مختص فرهنگیان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره از اردیبهشت ماه اعلام شده و تا 30 مهر مهلت ارسال آثار است، اظهارداشت: داوری آثار در آبان انجام و مراسم اختتامیه در آذرماه برگزار می شود.

حسینی تاکید کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را از طریق سایت گلدسته سرو بارگذاری و ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار