روز قدس،روز مبارزه مستضعفین با مستکبران

پیام تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز قدس

مشهد (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با صدور پیامی از حضور گسترده معلمین و دانش اموزان خراسان رضوی در راهپیمایی روز قدس تقدیر نمود.

کد مطلب: ۸۲۸۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز قدس

متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بهترین عدالت یارى مظلوم است امام علی (ع)

نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت از مظلومان و ستم دیدگان عالم را مایه سعادت دانسته و در طول چهل سال گذشته با افتخار ندای عدالت خواهی خود را مقابل سکوت مجامع جهانی در برابر جنایات هولناک رژیم های مستکبر فریاد کرده است.

امروز در شرایط حساس جهان اسلام حمایت از مردم فلسطین به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت،تبلور بصیرت و معیار مشخص آزادگی است .خوشبختانه مردم شریف و روزه دار ایران عزیز با درک این شرایط روز گذشته بار دیگر فارغ از نژاد و مذهب دعوت ولی امر مسلمین جهان را لبیک گفتند و به میدان آمدند و در مسیر تحقق آرمان های امام راحل (قدس سره )حماسه ای کم نظیر آفریدند .

فرهنگیان نیز همچون گذشته نه تنها خود رکن جدایی ناپذیر در خلق این حماسه بودند بلکه آینده سازانی که این نظام با تمام اهداف متعالی اش در آینده ای نه چندان دور به آنان سپرده خواهد شد با خود همراه ساختند.

لذا اینجانب برخود فرض می دانم بدینوسیله بصیرت و ولایت مداری معلمین و دانش آموزان عزیز و همچنین اولیا گرانقدر آنان در خطه خورشید را ارج نهاده و از حضور گسترده و منسجم ایشان در چهلمین راهپیمایی روز جهانی "قدس "تقدیر و تشکر نمایم.

از جوار آستان ملک پاسبان رضوی آزادگی و سرافرازی تمام مسلمین جهان را مسئلت می نمایم.

قاسمعلی خدابنده

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

19 خرداد ماه 97

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار