مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبرداد:

صدور ۲۹ هزار برگ معاینه فنی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از صدور ۲۹ هزار برگ معاینه فنی در سال ۹۶ خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
صدور ۲۹ هزار برگ معاینه فنی در استان اردبیل

علی رحمتی در جریان بازید از مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین اردبیل با بیان اینکه سال گذشته ۲۹ هزارو ۶۸۲ خودروی سنگین به این مراکز مراجعه کردند، اظهار کرد: از این میزان ۲۹ هزارو ۱۲۸ خودرو موفق به اخذ برگ معاینه فنی شدند .

وی با اشاره به فعالیت ۴ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان، گفت: ازابتدای سال ۹۷ تاکنون بیش از ۵ هزارو ۶۴۱ برگ معاینه فنی صادر شده است .

عضو شـورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: امسال برای اولین بار در جهت گرامیداشت ۷ اردیبهشت روز ملی ایمنی و حمل و نقل در کنار سایر برنامه‌ها و اقدامات انجام شده ، کلیه مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین با ارائه تخفیف ۳۰ درصدی به مراجعه کنندگان برگ معاینه فنی صادر کردند .

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا ، ۷ هزار خودروی سنگین با عمر میانگین ۲۲ سال و ۶ شرکت امداد خودرو در استان را خاطرنشان کرد و گفت : مراکز معاینه فنی نقش بسیار مهمی در بخش حمل نقل عمومی دارند و با هدف ارتقای ایمنی ، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودروها ، سنجش دقیق سالم بودن خودروها ، کاهش آلودگی و حفظ محیط زیست فعالیت می‌کنند .

رحمتی افزود : اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیـــل نظارت ویژه‌ای بر عملکرد مراکز معاینه فنی دارد و در صورت نیاز تذکرات لازم را در خصوص بروز رسانی دستگاه‌ها ، بهره‌گیری از نیروی متخصص و کادر مجرب به مسئولان آن مراکز می‌دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار