نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس نشان از اتحاد مسلمانان دارد

شهر قدس (پانا) - نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، گفت: راهپیمایی روز قدس به مردم مظلوم سرزمین فلسطین پیام می دهد که مردم مسلمان دنیا به حمایت از شما ایستاده اند .

کد مطلب: ۸۲۷۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس نشان از اتحاد مسلمانان دارد

محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، راهپیمایی روز قدس را نشان گر اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی معرفی کرد و اظهار داشت: جمعه آخر هر ماه مبارک رمضان با تدبیر بنیانگذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی به نام روز بزرگداشت قدس و به منظور مبارزات مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین برگزار می شود. در تمام دنیا و هر جا که مسلمانی است در این روز به اعتراض جنایات رژیم صهیونیستی اقدام به راهپیمایی و حضور در مجامع عمومی می کند.

وی در ادامه روز قدس را روز فریاد دانست و افزود: در روز قدس نباید سکوت کرد. این روز، روز فریاد علیه کسانی که با نهضت های آزادی بخش دنیا مخالفت دارند. فریاد بر آنهایی که پشت پرده با صهیونیست ها، اسرائیل و امریکا زد و بند و توطئه می کنند. قدس، روز فریاد علیه رژیم کودک کش اسرائیل است.

وی گفت: سال های سال است که هر روز، روز قدس پیام آور این نکته اساسی است که مردم آزاد دنیا بیدار هستند و می بینند جنایاتی که صهیونیست ها به پشتوانه امریکا انجام می دهند بر کسی پوشیده نیست.

محمودی با اشاره به مهمترین پیام راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس به مردم مظلوم سرزمین فلسطین پیام می دهد که مردم مسلمان دنیا به حمایت از شما ایستاده اند و خواهند ایستاد. روز قدس، روز مقاوت اسلامی است و راهپیمایی شکوهمند روز قدس نشان از اتحاد مسلمانان دارد.

/خبرنگار : پردیس سهیلی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار