پیام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان به مناسبت فرا رسیدن روزجهانی قدس

تنگستان ( پانا ) شاهین نجفی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی همه آحاد ملت شریف ایران ، به خصوص مردم ولایت مدار شهرستان تنگستان را به شرکت با شکوه در این راهپیمایی دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان به مناسبت فرا رسیدن روزجهانی قدس

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیست و روز تبلور عینی حمایت ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

مردم آگاه و فهیم تنگستان امسال نیز همانند سال های گذشته با حضور باشکوه آگاهانه و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و در صفوفی متحد و یکپارچه و هم‌صدا با مسلمانان عالم و همه آزادگان جهان، خشم و نفرت و انزجار خود را بر سر نظام سلطه، استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل فریاد خواهند زد.

هنرمندان، شاعران ، نویسندگان و روزنامه نگاران تنگستانی با تکیه بر اعتقادات عمیق اسلامی، همچون سایر مسلمانان جهان، در کنار هم‌ وطنان عزیز فریاد آزادی مسلمانان و مستضعفین عالم را سر داده و با مستکبرین مقابله خواهند کرد.

بدون شک در سالی که با حمایت استکبار جهانی پایتخت رژیم دروغین صهیونیستی به قدس عزیز تغییر پیدا کرده است ، حضور با شکوه همه اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند حاوی پیامی پرمعنی که فرموده پیر فرزانه جماران است ، برای غاضبین باشد :

"قدس پاره تن اسلام است "

امام خمینی (ره)

شاهین نجفی ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار