برگزاری محفل انس با قرآن در شهر قدس

شهر قدس ( پانا) - محفل انس با قرآن کریم با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر قدس در واحدهای آموزشی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۷۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن در شهر قدس

در این محفل نورانی ،علی سلیمانی معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهر قدس ،در خصوص ماه مبارک رمضان و اهمیت روزه داری گفت :روزه بر سه قسم است، روزه شکم که در درجه پایین قرار دارد، روزه زبان وروزه قلبی که درجات بعدی هستندو بهترین آن روزه قلبی است.

حسین انجیل الی معاون پرورشی دبیرستان ملاصدرانیز در مورد این برنامه فرهنگی و تربیتی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت :باتوجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، قرائت وتفکر در قرآن و دوری گزیدن از مادیات ودنیا و احساس تشنگی وگرسنگی ضمن یاد فقرا بودن شرایط سخت آخرت را یاد آوری می کند وخواندن قرآن وانس گرفتن با آن با استمرار به آن انسان را به ارامش روحی و قلبی می رساند.

و ی افزود:هرچه رابطه با قرآن بیشتر شود نفس انسان از هوسها دور می ماند باتوجه به روایات وارده ثواب خواندن قرآن در این ماه دادن افطاری بسیار سفارش شده همچنین آنچه از زندگی ائمه(ع) بدست مارسیده تلاش وافری داشتند به طوری که شب ضربت خوردن امیر المومنین (ع)در خانه دختر بزرگوارشان افطاری بودند .

/خبرنگار :شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار