فضیلت شب قدر، غیر قابل توصیف و بالاتر از تمام فضائل عالم خلقت است

رشت(پانا)-رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود گفت:ارزش و فضیلت شب قدر، غیر قابل توصیف و بالاتر از تمام فضائل عالم خلقت است و همه باید سعی کنند با احیا این شب از برکات آن بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۸۲۷۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فضیلت شب قدر، غیر قابل توصیف و بالاتر از تمام فضائل عالم خلقت است

حجت‌الاسلام محمد امیری اظهار کرد:هم زمان با لیالی قدر، مراسم پرفیض احیاء و عزاداری شهادت امام علی (ع)با حضور اقشار مختلف مردم مومن و روزه‌دار در ۸۰ مسجد شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرائت قرآن،قرائت دعای جوشن کبیر،سخنرانی،مرثیه سرایی و سینه زنی و اجرای آئین قرآن به سر گرفتن را از جمله برنامه‌های شب های قدر اعلام کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود تصریح کرد: ارزش و فضیلت شب قدر، غیر قابل توصیف و بالاتر از تمام فضائل عالم خلقت است و همه باید سعی کنند با احیا این شب از برکات آن بهره‌مند شوند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: شب قدر شبی است که تقدیر یک ساله انسان در آن رقم می‌خورد، لذا انسان باید سعی کند که در این شب خواسته‌‌هایش را با خداوند مطرح کند و مشمول رحمت خداوند شود .

حجت‌الاسلام امیری خاطر نشان کرد: بزرگان توصیه کرده‌اند که انسان در این شب همه خواسته‌هایش اعم از مادی و معنوی را با خداوند در میان بگذارد تا آنچه خیر و صلاح است برای او مقدر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار