تشریح برنامه های طرح ملی دادرس در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-مسئول واحد امور جوانان جمعیت هلال احمر اسلامشهر به تشریح عملکرد مجموعه خوددر ارتباط با اجرای طرح دادرس و همکاری با آموزش و پرورش پرداخت.

کد مطلب: ۸۲۷۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های طرح ملی دادرس در شهرستان اسلامشهر

حسن اینانلو در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران ،با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت :از جمله طرحهای امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اسلامشهر ،اجرای طرح دادرس بر اساس تفاهم نامه با آموزش و پرورش شهرستان است .

وی در ادامه افزود:این طرح به مدت پنج سال جهت دانش آموزان پایه هشتم و در راستای آماده سازی دانش آموزان برای روزهای سخت با شعار هر خانواده ،یک امدادگردر حال اجرا میباشد.

مسئول واحد امور جوانان جمعیت هلال احمر اسلامشهرگفت :در سال تحصیلی 97-96بیست و هشت واحد آموزشی در شهرستان اسلامشهر و چهار مدرسه در بخش چهاردانگه با تعداد 3840نفردانش آموزطرح دادرس را آموزش دیدند.

وی تصریح کرد :در این دوره های آموزشی ،هشت مبحث امدادی از جمله ، خروج از ساختمان و پناهگیری،ارزیابی و کنترل علائم حیاتی ،احیای قلبی،ریوی،خونریزی،پانسمان وبانداژ،شکستگی و آتل بندی ،حمل مصدوم،اطفای حریق و اسکان اضطراری توسط مربیان مجرب جمعیت هلال احمر شهرستان اسلامشهر تدریس شد.

اینانلو تاکید کرد:پس از برگزاری دوره های آموزشی ،دو واحد آموزشی نیزبه مرحله مسابقات المپیاد دادرس راه یافتند .

وی خاطر نشان نمود:آموزش دانش آموزان و انتقال مفاهیم آمادگی در شرایط سخت و بحرانی به خانواده هابهترین راه میباشد.

/خبرنگار:زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار