مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

تبیین ارزش های انقلاب و دفاع مقدس با تاکید بر نقش آفرینی سازمان های اجتماع محور

یزد (پانا) - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به ضرورت بهره مندی جامعه امروز از گفتمان پیشکسوتان و سرمایه های انقلاب و دفاع مقدس خاطرنشان کرد:نقش آفرینی مردم و سازمان های اجتماع محور در تبیین و تداوم ارزش ها تاثیر گذاری بهتری به همراه دارد.

کد مطلب: ۸۲۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تبیین ارزش های انقلاب و دفاع مقدس با تاکید بر نقش آفرینی سازمان های اجتماع محور

جلسه هماهنگی پیرامون مشارکت هر چه بیشتر سازمان های مردم نهاد در برنامه های گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)‌ ،یوم الله پانزده خرداد و روز جهانی قدس با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در سالن موحدین برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در این جلسه بیان کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و بیش از همیشه باید برنامه های گرامیداشت ارزش های انقلاب رنگ و بوی مشارکت مردمی داشته باشد.
« فخرالسادات خامسی» اظهار داشت:نقش آفرینی سازمان های اجتماع محور و مردم نهاد در این عرصه بسیار اثرگذار است و باید برنامه ها و مناسبت های ارزشی و ملی در قالب های نو و جذاب تعریف شود که سازمان های مردم نهاد در اجرای اثرگذار آن سهم بسزایی دارند.
خامسی گفت:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته فعالیت سازمان های مردم نهاد و اخذ مجوز در موضوعات آئینی و ارزشی به ویژه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته و از متقاضیان فعالیت در این عرصه در قالب تشکل های مردمی حمایت می شود.
وی افزود:نکته دیگر بهره مندی جامعه از پیشکسوتان و سرمایه های اجتماعی انقلاب و دفاع مقدس است و حضور افرادی در این جایگاه در نشر ارزش ها و مفاهیم و تقویت پایگاه های فعالیت مردمی بسیار مهم و نیازمند توجه بیشتر است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در پایان بیان کرد:باید دغدغه های مردم را شنید و نیازها و علایق جامعه را در موضوعات فرهنگی و اجرای برنامه های مناسبتی مورد توجه قرار داد تا اثربخشی در اجتماع به ویژه برای نسل جوان را شاهد باشیم.
گفتنی است در این جلسه پیشنهادات همکاری و گسترش زمینه های فعالیت سازمان های مردم در مناسبت های خرداد و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و سایر برنامه های ملی و مذهبی مورد تبادل نظر و هم اندیشی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار