مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس

نمایشگاه عکس هنرمندان استان گلستان در گنبدکاووس گشایش یافت

گرگان(پانا)-بیست عکاس از شهرستان‌های گنبدکاووس و گرگان آثار خود را در سالن اداره فرهنگ و ارشاد گنبدکاووس به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۸۲۵۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه عکس هنرمندان استان گلستان در گنبدکاووس گشایش یافت

رضا شجاعی در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: نمایشگاه مشترکی از عکاسان شهرستان گنبدکاووس و گرگان با موضوع آزاد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شد.

وی با اشاره به اینکه 20 عکاس از شهرستان های گنبدکاووس و گرگان آثار خود را در سالن اداره ارشاد به نمایش گذاشتند، افزود: 12 عکاس از گرگان و 8 عکاس گنبدی در مجموع 55 اثر خود را به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دادند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: برای تمرکززدایی با مرکز استان و ارائه توانمندی‌های هنرمندان استان در شهرهای مختلف این نمایشگاه در شهرستان گنبدکاووس برپا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: این نمایشگاه تا روز پنج شنبه 10 خرداد ماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا 20 شب دایر است.

شجاعی گفت: حمایت از تولید آثار فاخر در حوزه عکاسی، ارتقای سطح کیفی هنر عکاسی گلستان و حمایت مادی و معنوی از عکاسان جوان گلستانی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار