مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل:

20 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی برای مدارس اردبیل خریداری شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: به ارزش 20 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در این استان خریداری شده و بزودی در مدارس و مراکز آموزشی توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۵۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
20 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی برای مدارس اردبیل خریداری شد

دولت لطفی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مدارس شهرستان نیر به وجود طرح های نیمه تمام آموزشی در استان اشاره کرد و افزود: برای تکمیل بسیاری از این طرح ها در سال جاری تلاش خواهد شد .
وی همچنین بیان کرد : در سه سال گذشته برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی 68 مدرسه شهرستان نیر هم 13 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: تاکنون 350 مدرسه با یک هزار و 500 کلاس درس در استان احداث شده است .
احمد ناصری افزود: در شهرستان نیر هم توسط خیرین مدرسه ساز 14 مدرسه احداث شده و 2 مدرسه نیز در روستای گللی و کورعباسلو در حال احداث می باشد .
به گفته وی ، یک مدرسه 6 کلاسه هم توسط بنیاد برکت در روستای بوسجین بخش کورائیم احداث شده اما برای تکمیل محوطه آن نیاز به یک میلیارد ریال اعتبار می باشد .
علیرضا علیپور، فرماندار نیر هم از اختصاص اعتبار برای اجرای طرح های مدرسه سازی در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال برای این منظور سه میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار