معرفی ورونمایی تجهیزات جدید هوشمند سازی اداری – آموزشی

خبرگزاری پانا: سری پادیوم (تریبون)های دیجیتال، بهترین راهکار برای سیستم آموزش الکترونیک وبرگزاری کلاس های هوشمند.

کد مطلب: ۳۵۹۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا گرد همایی به منظور معرفی و رونمایی از تجهیزات جدید هوشمند سازی اداری - آموزشی با حضور نمایندگان شرکت کیسان صنعت ایرانیان، تعدادی از مدیران ارشد کشور و چارلی پارک نماینده ارشد شرکت کره ای PKLNS برای اولین بار درایران و در شهر قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این گردهمایی محصولات شرکت PKLNS معرفی و بررسی شده و مباحث تخصصی نیز در زمینه هوشمند سازی مطرح شد؛محمد مهدی تنهایی رییس هیات مدیره شرکت کیسان در این مراسم گفت:به واسطه پیشرفت تکنولوژی به ویژه در سال های اخیر شاهد تحولات عظیمی بوده ایم و تولید تجهیزات مرتبط با هوشمندسازی نحوه آموزش و ارائه مطالب از مواردی است که مورد تاکید ما بوده و توجه زیادی به آن داریم.
وی ادامه داد: در این مراسم از سری پادیوم های دیجیتال که در واقع بهترین راهکار برای سیستم آموزش الکترونیک برای برگزاری کلاس های هوشمند و سالن های همایش است رونمایی کردیم که انقلاب عظیمی را در مبحث آموزشی ایجاد خواهد کرد.
وی ادامه داد: متاسفانه عرضه کالاها و تجهیزات با تکنولوژی برتر در کشور ما با تاخیر زیادی انجام می شود که ما در صدد کوتاهتر کردن این اختلاف زمانی هستیم و معتقدیم با به کارگیری جدیدترین تجهیزات هوشمند سازی اداری - آموزشی در این زمینه موفق خواهیم بود.
وی در عین حال تاکید کرد: برای مطالعات محصولات جدیدمان سعی کردیم با کمپانی های صاحب سبک گفت و گو و مذاکره کرده و همکاری های خودمان را با آن ها افزایش دهیم.
تنهایی همچنین تصریح کرد: وظیفه خودمان می دانیم در زمینه محصولات و استفاده از تکنولوژ های جدید فرهنگ سازی کرده و در این راستا از حضور پرسنل جوانی که در محیط های آکادمیک مشغول به فعالیت هستند استفاده کنیم.
همچنین محمدصادق مجدی مدیر تحقیق و توسعه شرکت کیسان در این مراسم گفت: در سال های اخیر توانستیم با معرفی و ارائه محصولات و راهکار های خاص و ویژه در روند هوشمندسازی آموزشی گام های موثری برداریم اما متاسفانه هنوز در مقایسه با دیگر کشورها در منطقه عقب هستیم .
وی در عین حال بیان کرد: همچنین توانستیم با نیروهای جوان و متخصص، تکنولوژی های روز دنیا را با مهندسی معکوس، ایرانی کنیم وآن ها را با مدل ایرانی عرضه کنیم که البته نمونه های داخلی ما کاربردی تر نیز خواهند بود . امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک در راستای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران بر بومی سازی فناوری های روز دنیا در ایران با داشتن مجوز تولید از وزارت صنعت معدن و تجارت برای تولید داخلی،همایش های دیگری را برای معرفی محصولات جدیدمان برگزار کنیم.
وی بر ضرورت ارتباط با دیگر کشورها تاکید کرده و افزود: در گذشته بسیاری از سیستم های ما در حوزهای مختلف به صورت جداگانه ارائه می شدنداما در سری پادیوم های دیجیتال که در واقع بهترین راهکار برای سیستم آموزش الکترونیک برای برگزاری کلاس های هوشمند است همه سیستم ها در قالبی یکپارچه جمع آوری و ارائه می شوند.
همچنین در این همایش سری پادیوم های دیجیتال دوبخشی، سری پادیوم های دیجیتال تک بخشی وسری تخته های هوشمند LEDارائه و معرفی شد که تحول عظیمی را در مبحث آموزشی و برگزاری کلاس های هوشمند ایجاد می کند .
گفتنی است؛ در وایت برد الکترو مغناطیس نیز در هر طرف از تخته حداقل 18کلید کاربری تعبیه شده که عملکرد آن ها مطابق با تنظیم کابر متفاوت خواهد بود و با استفاده از این کلیدها می توان کنفرانس، سخنرانی و یا کلاس های آموزشی را به راحتی برگزار کرد.
لازم به ذکر است؛ شرکت کیسان صنعت ایرانیانبا دارابودن مجوز تولید از وزارت صنعت معدن و تجارت، عضو انجمن انفورماتیک ایران ، اتاق بازرگانی تهران ، شورای عالی انفورماتیک و اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار