منچستریونایتد برای جانشینی کریک رکوردشکنی خواهد کرد

تهران (پانا) – منچستریونایتد برای انتخاب جانشین مایکل کریک قصد دارند رکورد نقل و انتقالات این باشگاه را جابجا کنند.

کد مطلب: ۸۲۵۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
منچستریونایتد برای جانشینی کریک رکوردشکنی خواهد کرد

به گزارش مترو؛ با جدا شدن مایکل کریک از منچستریونایتد، خوزه مورینیو به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او در مرکز زمین است و به همین منظور آماده خرید سرگئی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو شده است.

منچستریونایتد با ارائه پیشنهادی به قیمت 96 میلیون پوند به باشگاه لاتزیو آمادگی خود برای جذب این ستاره صربستانی را اعلام کرده؛ البته این در حالی است که لاتزیو قیمت فروش این بازیکن را 131 میلیون پوند می‌داند.

مورینیو امیدوار است بتواند با توجه به ارتباط خوبی که ساویچ با نمانیا ماتیچ هافبک منچستریونایتد دارد موافقت قطعی او را برای حضور در اولدترافورد جذب کند و قبل از جام جهانی کار پیوستن او تمام شود؛ اتفاقی که اگر رخ دهد رکورد منچستریونایتد در پرداخت مبلغ برای رضایت‌نامه یک بازیکن شکسته خواهد شد.

سال گذشته شیاطین سرخ برای دریافت رضایت‌نامه پوگبا 89 میلیون پوند پرداخت کرده بودند و حالا اگر ساویچ را جذب کنند این رکورد شکسته خواهد شد. البته این رکوردشکنی توسط هافبک صربستانی در صورتی خواهد بود که منچستر نتواند گرت بیل را جذب کند. 200 میلیون پوند مبلغی است که سران منچستر یونایتد برای استخدام گرت بیل کنار گذاشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار