پیشنهاد ویژه مورینیو به بورسیا دورتموند؛ ستاره فرانسوی در آستانه انتقال بزرگ

تهران (پانا) –  خوزه مورینیو نام آنتونیو مارسیال را در لیست فروش تیمش قرار داده است و قصد دارد او را همراه با 40 میلیون پوند با ستاره بورسیا دورتموند معاوضه کند.     

کد مطلب: ۸۲۰۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد ویژه مورینیو به بورسیا دورتموند؛ ستاره فرانسوی در آستانه انتقال بزرگ

به گزارش میرور، سومین فصل ناامید کننده آنتوینو مارسیال در منچستریونایتد باعث شده است تا خوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ، بیشتر از قبل به فکر فروش این مهاجم فرانسوی 22 ساله باشد. تاتنهام، چلسی، آرسنال، یوونتوس و بورسیا دورتموند تیم‌هایی هستند که برای جذب مارسیال پیشنهاد دادند اما در این بین دورتموندی‌ها از نظر سران منچستریونایتد اوضاع بهتری دارند.

خوزه مورینیو که اقداماتش را برای تقویت منچستریونایتد در فصل آینده آغاز کرده است در فهرست خرید جدید خود نام کریستیان پولسیچ، هافبک 19 ساله آمریکایی تیم بورسیا دورتموند را قرار داده است و در مدیران دو باشگاه در حال رایزنی برای یک انتقال هستند. این در حالی است که پولیسیچ پیشنهادهایی بزرگ از سوی لیورپول، آرسنال و چلسی هم دریافت کرده است.

منچستری‌ها قصد دارند برای جذب این هافبک جوان آنتونیو مارسیال را همراه با 40 میلیون پوند به بورسیادورتموند بدهند تا یکی از ستاره‌های مدنظر مورینیو را به اولدترافورد بیاورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار